A reptéren

Az osztálytalálkozón nagyon jól éreztük magunkat, hajnali fél 2-re értem haza, ez is csak azért sikerült, mert egy jótét lélek - E - felajánlotta, hogy hazafuvaroz, egyébként valószínűleg semmit nem aludtam volna. Így majdnem 2 órát! Jó volt látni a többieket, nagyon érdekes, nagyjából két kategóriába voltak sorolhatók: aki semmit nem változott , valamint aki sokkal jobban nézett ki, mint 20 évvel ezelőtt. Cool…

Nagyon érdekes beszélgetéseket folytattunk, nevettünk és meséltünk megállás nélkül. Még mindig érdekli az embereket a sebészet, az én témám biztosított még egy darabig :-)! Így is annyi mindent nem sikerült megtudnom, amit szerettem volna hallani a többiekről.

Nagyon korán kiértünk, anyu buszkirándulásra ment és még előtte kihozott, így már háromszor jártam a könyvesboltban, megittam egy teát és Feri éberségének lankadását kihasználva - mentségére szóljon, hogy 1800 km-re innen alszik - bevetettem magam a duty free shopba. A fáradtságomat kihasználva nem vettem semmit. Mindig ez van. Bor a főnökömnek? - ezeket ő a luxus bevásárlóközpontban, ahová jár könnyedén megveszi. Szalámi, libamáj - lásd fenn. Marcipán, csokoládé - biztos jót tenne a cukorbetegségének, a titkárnők meg állandóan fogyókúráznak.

Vásárlásból egyébként is nagyon sok jutott nekem tegnap, a húgommal bevetettük magunkat az Árkádba és felső, valamint farmervásárlást végeztünk, rohamléptekkel, rekord 2 óra alatt végezve! Ilyen még nem volt.

Azután az öcsémmel ebédeltem, ami önmagában nagy szó, hiszen ez azt jelentette, hogy 4 óra alvás után felkelt, hogy ezt megtehessük. Jó dolgom van na. A Costes-ben ebédeltünk, aki még nem hallott róla, ez Magyarország első Michelin csillagos étterme, így Angliából erre én büszke vagyok ám nagyon! Tehát elmentünk tapasztalatot szerezni. Ami megdöbbentő volt - azon kívül, hogy a déli menük ára megfizethető - hogy jól éreztük magunkat. A hely szép, de nem éreztem magam kellemetlenül farmerben. Az előétel előtt kihozott falatkák és osztriga! nem szerepel a számla végösszegében. A pincérek minden ételről elmagyarázták részletesen, hogy mi micsoda, nem volt gond, hogy nem tudom mi van a tányéron. Na és az evőeszközök! Az örök félelem - biztosan jóhoz nyúlok, igen a legszélső, de a kisebbek közüli legszélső, vagy a laposak közül? Mindig az volt az asztalon, ami az adott ételhez kellett és semmi más. Praktikus. De a legmegdöbbentőbb az volt, hogy nagyon finom volt az étel. Ez a Michelin mégiscsak tudhat valamit.