Rossz nap = negatív blogbejegyzés

Aki inkább a pozitív írásokat olvasná, annak javaslom, hogy hagyja ki a mai adagot. Annyira nem fontos.

Az elmúlt 10 napban 3 betegem halt meg, ok sok rizikófaktorral rendelkeztek, meg nagy műtéteket is kaptak, de ez ettől még pocsék érzés, úgy ahogy van. Erre ma reggel az éjszakás azzal fogadott, hogy az egyik fiatal betegem - annyira jól volt, hogy azt terveztük, ma, vagy holnap hazamegy - tegnap este összeesett és újraéleszteni sem tudták. Mire elmúlt a szédülésem, megjött a kolléganőm aki a folyosón hallotta mi történt, majd átölelt és sírva fakadt. Átbeszéltük mi történhetett, elméleteket alkottunk, majd viziteltünk - mindketten együtt, a morális támogatás lényeges ilyenkor, majd én elmentem operálni, ő meg beszélni az ügyésszel. Még szerencse, hogy kisebb egynapos sebészeti műtétek voltak, ujjgyakorlatot tudok csinálni úgy is, ha úgy érzem valaki behúzott egy nagyot a gyomorszájamba. Délben találkoztam a főnökömmel, átbeszéltük mi történhetett, elméleteket alkottunk. Ebéd a kolléganőmmel - ismét átbeszéltük mi történhetett, elméleteket alkottunk. Igyekeztem elterelni a beszélgetést egyéb irányba, annyi mindent kell átbeszélnünk és olyan ritkán van időnk, majd pár dolgot elintéztem, délután lett és hazajöttem. Elmentünk 10 km-t futni, pocsékul ment, ez részben annak köszönhető, hogy beteg voltam egy hétig, gondolom az sem segített különösebben, hogy hangosan bőgtem a 7. és a 8. km között. Utána abbahagytam. A bőgést, a futásból még 2 km hátra volt. Vannak olyan napok, amikor érdemesebb volna fel sem kellni reggel. Ok, egy aranyérrel, recidív sérvvel és zsírcsomóval több lenne a nap alatt, ha ma nem csinálok semmit, de akkor is. Angolul f betűvel kezdődő szavakat használ az ember ilyenkor. Ezt hívják effing-elésnek.