54 kg vagyok = pánik

Igen, az elmúlt néhány hétben komoly kilengéseket követtem el.

Otthon voltam, ez egy ebédet és egy vacsorát jelentett étteremben, utána betegek voltunk, nem mentünk futni, majd a rántott hús és mákos guba se tehetett jót. Úgyhogy totálisan bepánikoltam, bár egyébként ebben a pillanatban nem érzem úgy, hogy látszana rajtam, de ez nem mentség. Szó sem lehet róla! Úgy megijedtem, hogy a mai futásnál majdnem rekordot futottam :-).

Most odafigyelés lesz egy darabig, ezt nehezíti, hogy Feri egyáltalán nem veszi komolyan ezt a gondot. Mitöbb ma reggel kiment kenyérért és hozott vaníliás fánkot. Mert szerinte ez a súly teljesen rendben van. Nem gond, nem érthetünk mindenben egyet. Odafigyelés, futás. Pénteken úgyis megyünk Marokkóba - ha a vulkánhamu is úgy akarja - ott biztosan nem arra fogok figyelni, mennyi kalóriát viszek be egy nap. Már nincs egy hét és indulunk!

Írta: Kati Címkék: fogyókúra Marokkó súly Kommentek: 1 hozzászólás

Feri 2010. May. 16. 03:57
Lefordítom. Kati úgy érzi, hogy túlsúlyos. Bár a BMI-je ennek teljesen ellentmond. Ezzel együtt Ő kitalált egy súlyt amennyi szerinte neki kéne lennie, és ez kőbe van vésve. És bár többször megtörtént, hogy nem odafigyelés mellett csökkent a súlya egyszerűen csak a mozgástól, itt érvek nem hatnak. Lehet nekem is kétségbe kéne esnem mert múlthét óta több mint egy kiló rám jött, borzalom. De én inkább élvezem a fánkot, csokit, úgy is lemegy ha futunk. És futunk.