Készülődés, utolsó éjszakai ügyelet

Huh a mai nap elég rohanósan telt. Reggel hívott a váltótársam, hogy áll az autópályán, lezárták baleset miatt, fogalma sincs mikor ér be. Elintéztem néhány dolgot, majd újra hívott, azóta is ugyanott áll, megkérte az egyik kollégánkat, hogy vegye át a csipogót amíg beér (aranyos :-)). Sajnos azt a kollégát nem találtam azonnal, majd trauma hívást kaptam a csipogóra - megérkezett az autópálya lezárást okozó balesetet elszenvedő vezető. Ekkora már 8 óra helyett 9:30 volt, szerencsére átvették a csipogót.

Hazarobogtam, Feri még félálomban morgott, hogy milyen későn értem haza - ezt még félálomban is észreveszi :-). Elintéztem egy csomó adminisztrációt - sebészeti, sziklával kapcsolatosat, az utazással kapcsolatosat, megnéztem milyen dugó kell Marokkóba, találtam időjárás előrejelzést vulkáni hamura, stb. stb. Délután fél 3-ra KO voltam, na akkor elmentünk futni, 23 fok volt. Neeem a legjobb időmet futottam. Futás után kimentünk a közeli kisboltba fagylaltért - ez Anglia, itt akkor fagyizol amikor meleg van, fogyókúrától függetlenül - gyakoriságát tekintve ettől senki nem hízik el itt. Mármint a meleg gyakoriságát tekintve.

Na és ekkor történt még valami. Feri bácsi - Feri apukája - felhívott minket a skype-on. Ez még nem hír, bár nagyon szeretünk vele beszélgetni számtalanszor előfordult, hogy Helli néni (Feri anyukája) ránk csörgött, majd átadta a mikrofont. Csakhogy! most Feri bácsi tök egyedül internetezett + hozzászólásokat írt a bloghoz + felhívott minket skype-on. Na ez nem semmi. Ha hozzátesszük, hogy most ünnepelte a 83. születésnapját, ez még inkább hozzátesz ehhez a teljesítményhez. Alig jutottam szóhoz!

Ezután fürdés, majd iszonyatos sebességű pakolás következett, kicsit kibuktam, de végül is készen lettünk 7:25-re így 15 percem maradt enni és bepakolni ügyeletre. Ez rutinból ment, ha az ember sebészetre adja a fejét egy teljes 3 fogásos ebéd sem tart 15 percig. Max 7 perc.