Észak Marokkó

Igyekszem röviden összefoglalni mi történt az elmúlt néhány napban. Amikor lejöttünk Taghia-ról Afourer-ig jutottunk el, ahol egy szállodában töltöttük az éjszakát - 4 csillagos! - mivel már szabályosan képtelenek voltunk mozdulni a fáradtságtól. Csodálkoztam is, mert ennél azért mi sokkal többet tudtunk menni és vezetni, most meg ájuldozunk a fáradtságtól. Ott írtuk az utolsó blogot. Érdekesnek találtam, hogy nincs meleg víz, de végül is langyos volt.

Másnap autóztunk néhányszáz kilométert, Chefchauen mellett egy kis hegyi szálláson aludtunk, furcsa módon nem voltam éhes és Ferinek feküdnie kellett egy kicsit mire lett energiája elindulni a 6 lépésre lévő étterembe vacsorázni.  Nagyon keveset ettünk, egyikünknek sem volt étvágya. Elég rosszul voltam csak úgy általánosan. Tapasztalatból mondhatom sosem volt gondom a gugolós wc-kel, szerintem anatómialiag elég jól kialakítottak, de hányni baromi kényelmetlenek. Stb…

Másnap délben indultunk, addigra kicsit összeszedtük magunkat és Chefchauen tényleg aranyos kis város volt, kevesebb kéregetővel, fehér/kék házacskákkal egy domboldalban. Majd rávágtattunk az autópályára, felmentünk északra és integettünk Európának. A gibraltári szikla elég látványos erről az oldalról!

Most Asilah-ban vagyunk, a városka tetszett, reggeli után bemegyünk még egyszer, majd irány dél, ki tudja melyik város. Itt a szálloda három csillagos, ha valakit érdekel a szobacsere Feri megírta, mivel a recepciós franciául beszélt és én nem figyeltem, tehát ha valaki hibája hát az enyém, nem részletezném. Annyi legyen a védelmemben, hogy legjobb tudomásom szerint a 34-es szoba kulcsának nem kellene nyitnia egy másikat és kész! Van meleg víz. Mindketten sokkal jobban vagyunk, energiaszint rendben :-).

Írta: Kati Címkék: Marokkó Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2010. May. 29. 23:29
remélem ezzel a gyomorrontáson túlvagytok