Hazautazás 1 napra + megérkezett az MR eredménye

Kezdjük az MR vizsgálattal, amit ugye hősiesen túléltem. Angol viszonylatban gyorsan megérkezett a lelet: tudatom mindenkivel, hogy sem agydaganatom sem aneurizmám nincs, csak fülzúgásom, így ettől még eléldegélek egy darabig. Krisztiánnak ígérem képet, íme itt vagyok én a szokásos külsőm nélkül:

Kati MR

Egész csinos kisagyam van!

Családi összejövetel volt a nagynénémnél szombaton, így pénteken nem mentem dolgozni, mivel korán indultunk a délután 3 körül induló géphez. Ami fél 7 körül fel is szállt. Mivel korán érkeztünk, kicsit több mint 6 órát várakoztunk. Igyekeztük nem kibukni, de mivel úgy tudtuk, hogy este már Magyarországon leszünk, bizony elég sok dolgot terveztünk erre a hat órára. Ehelyett várakoztunk, én zombisat játszottam, vettem egy fülhallgatót - már régóta terveztem - Sennheizer! Beültünk a terminálon belül üzemelő olasz étterembe, ahol pizzát ettünk, jó lassan, teljen az idő. Nagyot nevettünk az evőeszközökön, persze a biztonsági ellenőrzésen belül voltunk, hát elég korrekt erőfeszítés volt elvágni a pizzát!

Luton pizza

Még vettünk csokoládét a családi összejövetelre. Azután felszállt a gép és éjfél után egy kicsivel már otthon is voltunk. Szegény anyu jött ki elénk a reptérre.

A családi találkozó fantasztikusan jól sikerült, sajnos rövid volt, valamint meglehetősen sok problémám volt a gyomrom befogadóképességével. A következő összejövetel elött edzésprogramot ütemezek be térfogatnövelésre. Ugyanis volt:

bográcsgulyás kenyérrel

alufóliában sült hagyma

krumpli

sütemény

és még biztos pár dolog amit elfelejtettem megemlíteni. Nagyon rosszul voltam a végére, pedig alig ettem néhány falatot mindenből.

Családi buli

Az evés mellett program volt még a petang, a pingpong, az úszómedence és rengeteg beszélgetés. Pillanatok alatt eltelt a nap.

Azután sajnos haza kellett mennünk, aludtunk 2.5 órát, majd vasárnap hajnalban visszarepültünk Luton-ra, a gépen végig aludtunk, mivel én vezettem Feri még fél órát a kocsiban is. Betámolyogtunk a tesco-ba (szerencse, hogy a biztonsági őr nem figyelt, tuti kiküldte volna az ittas, kicsit véreres szemű párt). A pénztárnál jutott eszünkbe, hogy elfelejtettünk zöldséget venni, de visszamentünk. Szójaszószt vettem balzsamecet helyett. Majd hazajöttünk és elaludtunk.