Endokrín dokinál voltam, egyébként is érdekes nap volt!

Hétvégén ügyeltem, ezért nem is írtam eddig.

Hétfő. Igazán érdekes napnak sikerült. Kezdjük az elején:

Éppen áttoltam a bringát a Maidstone-i forgalmas úton, ahol szerencsémre - legalábbis ezt hittem - senki sem járt, amikor a szembenlévő utcából kikanyarodott egy kék autó és elütötte a hátsó kerekemet. Meglehetősen szép nyolcast formált bele, alig tudtam bemenni a munkahelyemre. Tiszta cserbenhagyás volt, csak úgy eltűnt a helyszínről padlógázzal. Cool...

Kész szerencse, hogy nem ültem rajta.

Elmentem a dokihoz - most volt időpontom - a hormonszintem már normális, a TSH-m még alacsony. Szerinte Graves-em van, de majd az ultrahang, izotópvizsgálat és további véreredmények eldöntik. Csökkentette a gyógyszeradagomat! 30 mg helyett 20! Klassz.

Ezután rohantam szakrendelni, ebédidőben hazatoltam a bringát (Feri és Krisztián klasszul rendbehozták, teljesen használható lett egy délután alatt!!! Köszönöm még egyszer!), visszamentem kocsival, szakrendeltem egyet délután is, majd meglátogattam H-t, kolléganőm és a kórházban van tüdőgyulladással. Beszélgettünk egy keveset (45 perc), majd hazajöttem, hajat festettem, utána Tesco.

Nagyon élveztem! Ugyan ennyit még soha nem költöttünk egy bevásárlásra, de egyrészt üres volt a hűtő, jöttek a vendégeink és a mirelitet is fel kellett tölteni. Iszonyat kellemes volt zsírtartalom és kalóriatartalom helyett úgy vásárolni, hogy a lányok vajon ennek örülni fognak-e, ez angol, meg kell kostolniuk, ez finom, meg kell nekik mutatni. Majdnem éjfél lett mire hazaértünk és megvacsoráztunk. Beestünk az ágyba.

Írta: Kati Címkék: beteg bevásárlás ügyelet Kommentek: 3 hozzászólás

Mam 2010. Sep. 09. 16:06
Jellemző,hogy innen kell megtudnom,hogy graves-ed van.Az meg mi a csuda?
Kati 2010. Sep. 10. 15:30
Ez egyfajta pajzsmirigy betegség, majd leírom részletesen, ha bebizonyosodik, hogy tényleg ez a bajom! Azért nem mondtam eddig, mert még egyáltalán nem biztos. Ez egy lehetséges verzió.
Anya 2010. Sep. 23. 21:48
Hát ha lehet ne szaporitsd a lehetséges verziókat!