Ciprus - 2. nap

A mai nap a nyugalomról szólt ezt csupán néhány nézeteltérés zavarta meg.

Későn keltünk, majd nézetet váltottunk - egyáltalán nem veszekedtünk, ez tényleg kulturált hangú beszélgetés volt összesen - a légkondicionáló használatáról. Bár elméleti hasznát nem zárom ki egyáltalán, Ciprusra azért jöttem, hogy melegem legyen. Feri ezzel szemben a légkondi 22 fokra állítását tűzte ki célul az apartmanban. A kompromisszum a légkondi bekapcsolása volt, de akkor amikor nem vagyunk benn és kikapcsoljuk, amikor bemegyünk. Így hűvösebb van, de nem fúj 1000-el a gép a lábamra. Sikeresnek ítéltem ezt a megbeszélést.

Reggeli/ebéd után úszás a medencében, majd számítógépes játékok fél 3-ig (nem akartunk leégni a déli napon), amikor is leautóztunk az egyik híres tengerparti strandra. Úszás/napozás következett, majd Feri itt is kipróbálta a szülinapjára kapott ernyős sárkányt, nagyon ment neki!

Feri sárkánnyal

Komoly csodálótáborra tett szert.

Sárkány és kisfiú

Utána még én is kipróbáltam egy kicsit. Ezen kívül sétáltam a tengerparti homokban, majd csokifagyit ettünk. Sajnos ezután további nézeteltérésünk - ok vitánk - támadt. Szerintem teljesen egyértelműen nekem volt igazam, nem értem Feri konok ellenállását a logikus és tiszta érvelésemnek.

Ugyanis ásott egy lukat a homokba, le akart fúrni a vizes homokig. Ami sikerült is neki és egy kis barlangot kapart a kút aljába. Meg akarta nézni, hogyan omlik be. Eddig teljes mértékben támogattam ezt az érdekes és látványos kísérletet. Azonban az én zseniális kiegészítő ötletem, miszerint ugrálnom kell a luk körül és akkor sokkal gyorsabban és látványosabban szakad be, teljes ellenállásra talált. Feri éles szemmel őrizte a barlangját és nem volt hajlandó semmiféle engedményt tenni. Sőt még sárral is dobált! Most komolyan! Felnőtt ember! Micsoda gyerekes reakció ez! Úgyhogy át is ugrottam a lyuk túloldalára, de sajnos onnan is elkergetett. Áh pedig olyan tökéletes nap lett volna.

Azért kibékültünk, hazajöttünk és ezután kis számítógépes játék, majd éttermi vacsora következett. Ami nagyon finom volt: mangós csirkemell és a desszert: zaffron death by chocolate - vagyis zaffron (ez az étterem neve) halál csokoládé által… na ezt a desszertet a képzeletedre bízom!

Így a stressz szintem mínusz 10 értéken tartózkodik, hiszen ezeket a sorokat az erkélyen a medencét nézegetve írom.

Ha holnap fel tudunk kelni időben, megnézzük az egyik mászóhelyet a környéken. Drukkoljatok, hogy megtaláljuk!

Írta: Kati Címkék: utazás Kommentek: 4 hozzászólás

Feri 2010. Sep. 29. 22:16
Ezt a sárral dobálást nem kell ám elhinni. Nem költő a csak de a költői túlzások már mennek neki.
Mam 2010. Sep. 30. 19:28
Ne rizsázz!Biztos dobáltad.Ez nagyon csúnya dolog!
Anya 2010. Oct. 02. 11:36
Mi az az ejtőernyőssárkány ? honnan van Neked ejtőernyőd ?/bocs de ezt nem tudtam kihagyni /
Anya 2010. Oct. 03. 07:22
Gyerekek a homokozóban, ha erre a szintre tud jutni egy-kettő felnőtt akkor igazán jól kikapcsolódott