Névnap otthon, tanfolyam siófokon

Hétfő késő este repültünk haza, kedden és szerdán otthon voltam, találkoztam Feri bácsival, a családommal, Anikóval (öcsém kötelékeként), Zolival (húgom révén). Már többször hallottam róluk, mármint Anikóról és Zoliról, sőt Ancsival beszéltem skype-on, de azért örültem, hogy személyesen is sikerült találkoznunk!

Szerda este Heli néni születésnapi ajándékaként voltunk a Costes-ben, erről Feri már írt. Remélem Heli néni is annyira élvezte, mint én! Csütörtökön leutaztam vonattal Siófokra, délután már a tanfolyamon üldögéltem. Az Azúr hotel-ben szálltam meg, a tanfolyamot is itt tartották. Nagyon kényelmes volt, hogy az étkezések, a szállás és az előadások ugyanott vannak, így is alig maradt szabadidő bármire is. A hotel wellness-ként is üzemel, így vittem fürdőruhát. Be is mentem az uszodába, néhány hosszt leúszni vacsora elött, majd ki is jöttem gyorsan. 30 fokos vízben ússzon aki akar. Még unatkoztam néhány percet a jakuzzi-ban és a szaunában - egyik sem az én stílusom, majd elmentem enni és aludni.

A tanfolyam önmagában is sűrű volt, ráadásul találkoztam régi csoporttárssal és kollégákkal, tehát beszélgetnivalónk is volt rendesen. Majd a tesztvizsga következett, azután tűztem haza. Azért annyi időm volt, hogy a Balatonról készítsek egy fotót a hotelkert végéből:

Balaton

Miután hazaértem és Feri is átjött (egy volt csoporttársam hazáig elhozott kocsival, így a vártnál 3 órával hamarabb otthon is lehettem + pletykáltunk egész úton) megkaptam a névnapi ajándékaimat a családtól. Anikótól névnapi üdvözlőlapot. A családtól kuktasütőt - anyu szerint baromi jó, majd ki kell próbálni hamarosan:

Kukta

párátlanítót, az iszonyatosan nedves és állandóan penészedő falú lakásunkba:

Párátlanító

ez nagyon drága lehetett, nézegettem már és a komolyabbak aranyárban tartózkodnak...

Valamint a húgomtól és Zolitól egy virágot, nevezzük mondjuk káposztavirágnak:

Káposztavirág

ez utóbbi nagyon édes, de korántsem nevezhető a legpraktikusabb ajándéknak. El lehet képzelni, milyen könnyű volt egyben kihozni ezt a kis érzékeny/törékeny cuccot. A fagyott magyar utak, a magyar biztonsági ellenőrzés (érdekes röntgenképe lehet), a teljes repülőút, az ugyancsak fagypont alatti angol hőmérséklet után megérkezett hozzánk. Egyenlőre úgy tűnik túlélte...

Írta: Kati Címkék: névnap utazás Kommentek: 2 hozzászólás

Mam 2010. Dec. 04. 12:32
Hé!A kenyérsütő,hol maradt?
Kati 2010. Dec. 04. 12:45
Az Feri ajándéka volt, ír majd róla ő...