iPad 2 és tanfolyam

A múlt hétvége másodpercek alatt eltelt, főként főzéssel és evéssel. A szombatot és vasárnapot Feri részletesen megírta. 1 kg-t híztam egy hét alatt... Erre nem vagyok büszke. Ugyanis az erősen túlevett hétvége után összesen két napot dolgoztam, majd szerdától péntekig egy Basingstoke nevű kisváros kórházának az Angliában elég híres M25 elnevezésű tanfolyamán voltam. A részleteket hagyjuk, elég ha annyit mondok, hogy szerdán 11.5 csütörtökön 10 órát töltöttünk ülve - nagyon érdekes előadásokat hallgatva, a köztes szünetekben pedig kekszet és teát, illetve reggelit, ebédet kaptunk. Így könnyedén összejött az a bizonyos 1 kg :-(. Ezt az egyébként is érdekes helyzetet tarkította kellő mennyiségű beszélgetés, általam már ismert, vagy itt megismert kollégákkal. Ráadásul az egyik Skóciából érkező srác magyar volt, így volt szócséplés nagy mennyiségben.

Ha ez nem lett volna egyéb Feri kitalálta kb. 10 napja, hogy márpedig ő sorban áll majd az iPad 2-ért is. Mint az iPhone4-ért, csak hamarabb érkezve. Nagyon nem örültem. Nézzük: eredetileg nem is akart iPad2-t venni, mondván teljesen jó a mostani is, de megváltoztatta ezirányú nézeteit. Ez annyira nem lepett meg, végül is immár 10 éve élek minimum 5 komputerrel egy szobában. Csakhogy az előző sorbanállás nyáron volt. Akkor is eléggé fázott. Most meg éjszaka 1 fok van az ég szerelmére! És megint nem tudok vele menni, a múltkor dolgoztam, most tanfolyam... Csütörtökön így ment az sms oda-vissza. Hogy van, vitt-e széket, éhes-e, szomjas-e, fázik, mi újság... Elég pocsékul aludtam, részben a szállodában túlságosan felvettem a fűtést így felébredtem, hogy melegem van, erre teljes lelkiismeret furdalásom lett, mert közben a pasim meg fázik stb. Jól elvoltam azért!

Pénteken már csak fél napos program volt, hivatalosan 12:45-kor végeztünk volna. Persze egyetlen egy nap sem fejezték be az előadásokat úgy, ahogy eredetileg tervezték. Mivel a Skóciába induló - magyar - kollégámnak felajánlottam, hogy kiviszem az állomásra, lelkiismeret furdalás nélkül kijöttem az utolsó előadás végéről. Az a téma egyébként sem nagyon érdekelt. És el kellett érnie a vonatot. Nekem meg az iPad2 launchot. 2 műholdas navigáció beizzítva (már reggel beírtam a célállomásokat). Az iPaden lévő elvitt a vasútállomásra, kollégától elköszön, iPad kikapcsol, telefon GPS bekapcsol, irány Hatton Cross, egy londoni metrómegálló, ami nincs messze és van parkolója. Beérkezés, tűzés a metróhoz, még egy óra metrózás, megérkezés a Regent Street-i Apple bolthoz, egyébként odaértem fél 4-re - Feri szerint negyed 5-re, de igazából nem volt ő már nagyon beszámítható délután. Egyrészt iszonyat fáradt volt, másrész nagyon izgult már enni sem nagyon tudott (az ő súlyával nem is volt gond). Nekem adta az egyik jegyet amit kapott és vártunk, hogy beengedjenek.

Nehéz meghatározni az egészet. Egyrészt végig betolakodónak éreztem magam - én nem ültem sorban 26 órát - másrészt komoly adrenalin löket volt az egész, éljenzéssel, kamerákkal, interjúkkal...

Egyenlőre az én általam megvásárolt iPad 2 az asztalon van becsomagolva, feltett szándékom, hogy eladom. Csak azt magyarázza nekem meg valaki miért választottam teljes határozottsággal a narancssárga tokot hozzá...

Íme egy kép Feriről amikor másfél nap alvásmentes időszak után még kibontja azért a szerzemény mielött eldől és 11 órát alszik egyben (Igen az az új iPad a kezében - kék - borítóval. Tényleg ilyen kicsi és vékony):

Feri és az iPad2

Írta: Kati Címkék: Feri ipad vásárlás Kommentek: 1 hozzászólás

Feri 2011. Mar. 29. 03:42
És könnyü. A tokot meg azért választottad hozzá, mert szeretnéd, csak lelkiismeret furdalásod van a költekezés miatt. Ezért inkább nem használod csak majd ha valahogy meggyőzöd magad, hogy nem érdemes eladni.