A mászószezon hivatalosan is megkezdődött!

Ismét Kalymnos-on vagyunk. Ma egy 5b elölmászása után, bejelentettem, hogy hivatalosan is elkezdődött a mászóidény. Ez a harmadik utunk ide, eddig minden alkalommal máshogy érkeztünk.

Első alkalommal London-Athén repülő, majd Athén-Kos repülő, majd Kos-Kalymnos komp autóval.

Másodszor London-Athén repülő (Athénban 1 napos nem tervezett halasztással), majd Athén-Kalymnos repülő, itt autóbérlés.

Most újabb verziót próbáltunk ki (reméltem egyszerűbb lesz és egyértelműen olcsóbb volt) London-Kos (fapados járat, ezek csak májustól szeptemberig mennek), majd Kos-Kalymnos komp gyalogosan. Egész jó volt, nagyon korán indultunk, de legalább nem kellett hajnalban Athénban átszállni, az eddig elég gyilkos része volt az utazásnak. A szokásos kis (nagyon kis) kocsi helyett robogót béreltünk! (További takarékossági intézkedésként.) A megszokott - és szeretett - szállásunkon nem volt hely, így most máshol lakunk, vsz. ide nem is jövünk majd többet. Az egy dolog, hogy az ígéret ellenére nincs internet, csak a mellettünk lévő kávézóban - ez Ferinek NAGY csalódás, de én elvagyok így. A wc tartály nem működik, de átmenetileg megszereltük, ez ugyan már egy kicsit gáz, de belefér. Ellenben a panziótulajdonos ismereteiben elfogadhatatlan hiányosságra bukkantunk. Valószínűleg nem mi vagyunk az elsők, akik úgy gondolják, hogy a takarítás nem extra kívánalom két látogató között, hanem követelmény. Ezzel Mixael - a pasi aki kiadja a lakásokat - nincs még tisztában. Elöbb utóbb biztos megtanulja...

A többi a megszokottnak megfelelően alakul:

A fagylaltozás és a kedvenc éttermünkben vacsora is megvolt már, a mászáshoz - szokás szerint - elvittem a naptejet, szokás szerint nem használtuk, szokás szerint baromira le is égtünk rögtön az első napon. Minden a tervek szerint halad! Most már csak azt kell eldöntenem, hogy vacsorára gyros-t, vagy kagylót szeretnék, kicsit még bizonytalan vagyok :-). Szegény én :-)!

Írta: Kati Címkék: utazás Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2011. May. 15. 17:38
Jó,hogy a naptól égtetek le és nem a pénztárcátok.