Egyesült Államok - további benyomások

Senki ne higgye, hogy én lustulok, de mint már említettem én általánosságban a másnapi hotelt keresem a neten amíg Feri a blogot írja. Így nála több információ található. A Grand Canyont elhagyni hihetetlenül fájdalmas volt, az sem vigasztalt egyikünket sem, hogy Las Vegasba tartunk. Azért odaértünk kora délután, bejelentkeztünk a hotelbe (az eddigi legolcsóbb szállásunk volt, mint kiderült a vegas-i hotelek a kaszinókból élnek, nem a szobaárakból) és nekiindultunk a városnak. Mármint a főutcájának, ez is egész estés program lett. Lejártuk a lábunkat (jó kis edzés volt 1 nappal a canyonban tett kirándulásunk után) és tátott szájjal nézelődtünk. Rögtön az elején volt egy torony:

Torony

Gabi és az összes vidámpark rajongó figyelmét felhívnám a jobb oldalán taláható "ride"-ra. Én nem próbáltam ki :-).

Torony közelről

A hotelek fényűzése a főutcán elképzelhetetlen, mindegyikben van több 1000 szoba, több kaszinó, étterem, bár stb. Kis városok a városon belül. Ez a Luxor szálloda egyik része:

Piramis

Másnap reggel elindultunk Death Valley felé. A terv az volt, hogy néhány órát eltöltünk ott, majd továbbhaladunk San Francisco felé, Gabit (az Amerikában élő Gabit) meglátogatni. Ehelyett a teljes napot Death Valley-ben töltöttük, fel-alá autózva.

Hihetetlen, félelmetes hely. Leírhatatlan, lefotózhatatlan. Azért két képet közzéteszek, az egyik egy sóval borított területen készült:

Só

A másik a "művész palettája" nevet viseli. Ki lehet találni miért :-).

Paletta

Sötétedés után ettünk az egyik ottani étteremben, majd én elaludtam a kocsiban, Feri fél éjszaka vezetett és amikor már nem bírta megálltunk egy útszéli motelben. Az első olyan szállás volt, ahol a tisztasággal is volt némi probléma. Kibírtuk. Ma dél körül érkeztünk Wallnut Creek-be (San Francisco szomszédságában kisváros, Gabiék itt laknak). Irtó szép hely, Gabiék háza pedig egyenesen elragadó kis kerttel rendelkezik - Aaron Gabi férje csirkemellet sütött, majd kirándultunk a környéken. Holnap vonatra szállunk és megpróbálunk körülnézni Frisco belvárosában.

Írta: Kati Címkék: utazás Kommentek: 2 hozzászólás

Anya 2011. Oct. 30. 14:29
Erről a félelmetes helyről még hallunk többet is ugye?
Mam 2011. Nov. 02. 18:05
Ezt a részt Vali lefilmezte.Volt vagy egy óraitt van a három határ egyesülése is,ha jól tudom