Végre vége

Most egy hónapig nem kell csak elvétve éjszakáznom, a következő (4 napos) csomag december 19-22. Addig is meg kell próbálnunk visszaállni a nappali életvitelre, ami azért nem könnyű. Hétfőn reggel letettem a munkát, hazajöttem, aludtam 1 órát, majd nagyon próbáltam ébren maradni, hogy estére fáradt legyek. Én este 8-ig bírtam, Feri 9-ig. Ami azt a furcsa helyzetet szülte, hogy Feri hajnali 1-kor én 3-kor felébredtem. Így a következő néhány órát ágyban netezéssel töltöttük. Fél 6-kor (addigra elég egyértelművé vált, hogy nem tudunk visszaaludni) szépen átjöttünk a nagyszobába és megnéztünk egy filmet (pattogatott kukoricával, ahogy illik). A tegnapi nap az elmúlt 3 hétben felhalmozódott tennivalókkal telt, telefonáltam ide-oda, lambdaszondát intézünk Feri autójába, mosást betenni, törökboltban beszerezni néhány alapdolgot stb.

Ma jobban alakult a helyzet, csak fél6-kor keltünk fel és még vissza is aludtunk utána. Feri kiviszi Krisztiánt a Gatwick-re (Budapestre repül, de Gabi dolgozik így nem tudja kivinni). Én bevállaltam a penésztelenítést - megint iszonyat rondán kijött a lakás több pontján és valószínűleg egy porszívózás is belefér még. Hacsak el nem alszom, mert baromi álmos vagyok. Egyenlőre még nem tökételes az átállás :-(.

Penész

További kalandjaink közé tartozik, hogy most először házhozszállítást rendeltünk (kajákra, nem mosógépre vagy ilyesmire) a Tesco-tól. Ennek oka, hogy a környéki Tesco-kban már nem lehet olyan liszteket kapni ami alapélemiszerré vált nálunk (rozs, maláta, teljes kiőrlésű gluténben nagyon gazdag), így a neten rendeltük meg tőlük. És ezzel együtt akkor már a heti bevásárlásunkat is megejtettük. Kíváncsi vagyok hogy alakul - főként a zöldség/gyümölcs területén aggódom, vajon milyen minőségű az amit nem te válogatsz össze a boltban.