Róma - első nap

Feri megírta a római tartózkodásunk első napját (nyugalom, összesen két napot voltunk). Így én csak a magam oldaláról szeretnék hozzátenni néhány részletet. Az utazás a következőképpen alakult: az új beosztásom szerint volt egy hetem szabadon hétfő reggeltől. mivel a húsvét hétfő is beleesett, így összesen 8 napról volt szó. Úgy döntöttünk hazamegyünk Budapestre, család és barátlátogatni, valamint papírügyeket intézni. És utána 2 napra elmegyünk városnézni (mászás még nem jön szóba, Feri ujja szépen javul, de nem 100%-os még). Felmerült Barcelona (anyunak nagyon tetszett tavalyelőtt), Róma (mert ott van) valamiért más most nem. Így utánanéztem a jegyeknek és találtam szombat estére egy olcsót Budapestről Rómába. Az úticél így adott volt, néztem hozzá szállást - sajnos olyan panziót nem találtam ami éjfélkor még recepcióval rendelkezik így hotel lett a dologból. Legyen olcsó, metróközelben, a fórumokon írjanak róla elismeréssel (tehát legyen tiszta, rendelkezzen wifi-vel és ne legyenek rejtett költségek). Ezt lefoglaltam és az előkészületek ennyiben is maradtak, mivel éjszakáztam és ez erősen lekötött. Utánaolvasva több oldal írta, hogy a Colosseum jegyet érdemes előre beszerezni, mivel iszonyatos sorok vannak. Így Budapesten nekiálltam egyik reggel és megpróbáltam a neten beszerezni a jegyeket. A kártya adatainak megadása után kiadta, hogy hiba miatt nem történt meg a tranzakció. Ok, megnéztem biztosan nem küldtek-e emailt, hogy megkaptam a jegyeket mégiscsak. Nem. Vártam egy kicsit. Semmi. Így újra előről kezdve megvettem és kinyomtattam a jegyeket. Majd másnap kaptam egy emailt, hogy megvettem a jegyeket. 2x. Írtam nekik, hogy csak 1x szeretnék jegyet venni és a másikat törölni kéne. Válasz: elküldték a másik 2 jegyet is. Sokat nem foglalkoztam vele, gondoltam - ahogy meg is történt - könnyű lesz eladni. Majd két napja kaptam egy levelet, amiben arról érdeklődnek, visszautalják-e a jegyek árát. Vicces...

Következzenek a képeim az első napról:

A Colosseum Ferivel

Colosseum Ferivel

A Colosseum macskával (volt egy pár)

Colosseum macskával

Feri a Pantheon előtt (voltak egy páran rajtunk kívül is):

Feri a Pantheon előtt

Bár a Vatikánba nem sikerült bejutnunk, a Szent Péter bazilika előtt sikerült lekapnom egy igazi vatikáni rendőrautót. KO:

Rendőrautó

Írta: Kati Címkék: utazás Kommentek: 2 hozzászólás

Anya 2012. Apr. 17. 07:35
Már úgy nézem a képeket mintha nem is jártam volna itt.Régen volt!
Mam 2012. Apr. 17. 18:14
Mivel én még nem jártam itt,én úgy nézem,hogy remélem,én is láthatom egyszer.