Kocsitörés

Talán már említettem régebben, hogy a kocsim szerelőnél volt. Sajnos nem a szokásos éves ellenőrzésen (itt évente jár le a forgalmi), hanem mert egy felelőtlen - valószínűleg fehér Ford kisteherautó (Feri kimérte) - sofőr csúnyán megtörte az oldalát, majd jó angol? szokás szerint ott is hagyta. Nem meghúzta, hanem komolyan nekiment, ráadásul Feri számításai szerint szemből, nem is tolatva. A kocsim a ház előtt állt, nem lógott ki, ráadásul középső volt a sorban, úgyhogy erősen kellett igyekeznie, hogy így nekimehessen.

Szóval a történet röviden:

Március végén Feri felvett a kórháznál, mert együtt indultunk valahová. Így kerültem az anyósülésre, ehhez autónyitás volt szükséges. Hamar rájöttünk, hogy mi a gond, azt hiszem a képek kellően illusztrálják.

Kocsitörés2

Kocsitörés1

Előző nap még rendben volt a kocsi, tehát valószínű az elmúlt 12 órában sikerült ezt valakinek létrehoznia.

Nagyon szomorú lettem, hiszen igencsak kedvelem ezt a kocsit, ráadásul elég egyértelmű, hogy az első elemet cserélni kell és az ajtó is kérdéses volt. Elvittük egy szerelőhöz, aki dolgozott már Feri kocsiján (nekimentek hátulról, szerencsére ott megvolt, hogy ki követte el a bajt), tudtuk, hogy szépen fog dolgozni. Megbeszéltük, hogy elvisszük neki a kocsit a húsvéti ünnepek előtt, úgyis hazamegyünk egy hétre, lesz ideje dolgozni rajta. Még átrágtuk, hogy utángyártott, vagy eredeti szárnyat használjon, szerencsére az ajtót elég volt egyengetni.

Így is történt.

Visszajöttünk kedd hajnalban és Feri kedden át is vette a kocsit. Az otthagyott összeget nem említem, fájdalmas volt. Bár így, hogy az ajtót nem kellett cserélni, kevesebb mint amire számítottunk.

Annyira szép lett, még az is látszik, ahogy visszatükröződik benne az aszfalt felfestés:

Kész autó

Azért remélem egyszer kezem közé kaparintom az kedves autóvezetőt, akinek ezt a kalandot köszönhetjük. A vakbelét biztosan kiveszem...

Szóval kedden napközben megkaptuk a kijavított kocsit, este elvittük a laptopomat szerelőhöz. De ez már egy másik történet.

Írta: Kati Címkék: kocsi Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2012. May. 01. 23:07
Nem gondoltam, hogy ilyen szép lesz azok után ahogy kinézett,