Tenerife - a hét második fele

Kicsit több, mint egy hét, összesen 9 nap, sajnos az utolsóba harapunk bele ma reggel. A szerdára ígért vihar teljesen elmaradt.

A vulkán utáni napok eléggé hasonlóan teltek, későn keltünk, mire a reggelivel is elkészültünk dél volt, így ejtőzés kora délutánig, majd mászás és strand, esetleg strand és mászás. Az időjárás érdekes Tenerifén, legalábbis ebben az időszakban. Esni ritkán esik, de a felhők jönnek mennek, így a strandolás vagy programpont, vagy nem. A napsütés nélkül nincs annyira meleg, hogy fürödni akarna az ember. Alig 3 napja volt egy délután, amikor annyira tűzött a nap, hogy extra sokáig vártunk a mászással, mondván legyen több árnyék. A mászóhely és a szállás között kb. 40-50 km van, meg egy felkapaszkodás az ottani hegyre. Ez látvány fogadott:

Arico

Meg köd, eső(köd)szitálás és hidegebb is volt rendesen. Tanakodtunk a parkolóban egy kicsit, mire Feri rábeszélt próbáljuk meg a mászást, ha már itt vagyunk. Sikerült másznunk néhány utat, majd mire a sziklát is kezdte átnedvesíteni a szitálás letakarodtunk a hegyről. A partra, ahol verőfény és meleg fogadott. Az ezelőtti napon, majd az ezutánin is, ugyanezen a mászóhelyen bujkáltunk a nap elől, annyira égetett. A vállam már nem fáj, ellenben hámlik, most a hasam égett le. Tegnap elmentünk a fővárosba - Santa Cruz - valószínűleg szép és érdemes sétálni benne, de délután negyed4-kor úgy tűzött a nap, hogy megfutamodva hazajöttünk. A partot, a kikötőt és két eszméletlen ronda olajfinomítót azért megnéztük. Ja és az elmúlt napokban kiolvastam két könyvet is, na erre is rég volt motivációm!

Írta: Kati Címkék: utazás Kommentek: 2 hozzászólás

jozsazsu 2012. Jun. 03. 16:20
Légy szíves ne égj le, és vigyázz a bőrödre! Nem is tudom, miért mondom.
Kati 2012. Jun. 03. 17:20
Vigyázok, még kenjük is magunkat és csak későn délután megyünk napra! Nekem sincs ötletem miért mondod...