10 nap után szabadnap

10 nap munka után ma szombaton végre nem kell dolgozni, dőzsölök a szabadidőmmel! Eddig:

- felkelltem reggel óra nélkül, csak amikor magamtól felébredtem

- játszottam a komputeren

- játszottam az iPaden - a húgommal és Ferivel rajzolós játékot

Itt Feri egyik rajza látható, igen büszke vagyok az anatómiai tudására. Kitaláljátok mit rajzolt?Feri kép

- sms-t írtam Gabinak - amikor én akartam, nem két rohanás között

- elmosogattam - Feri 10 napig tartotta a teljes háztartást az összeomlástól, ideje volt egy kicsit átvenni

- besétáltunk a városba paradicsomot venni és közben jégkrémeztünk egyet (igaz, hogy csak 17 fok van és baromi erős szél, de nem esik, így a jégkrém teljesen jogos. Ez itt Anglia, mások a szabályok.)

A hét nem csak munkával telt, rengeteg szórakozásra is jutott idő (lecsökkentettem az alvásmennyiségemet, még mindig könyebb, mint mást sem csinálni mint dolgozni és aludni). Így szerdán sikerült elmennünk futni (igen komoly sár volt, de lecsúszkáltuk), majd megnéztünk egy filmet a tévében. Csütörtökön pedig elmentünk egy közeli bevásárlóközpontba, hogy megnézzünk egy filmet. Igazából az új apple komputereket akartuk megnézni, de sajnos nincs még a boltnak, így moziztunk egyet. Mármint kettőt. Mikor megvettük a mozijegyet - a Man in Black 3-at néztük meg, felfedeztük a fánkost a mozi mellett. Nagyon érdekes volt! A munkafolyamatok jelentős részét a tészta keléstől a sütésig lehetett látni. Komoly időt töltöttünk el előtte.

FánkosMajd megnéztük a filmet, megnéztük a lukacsos fánk készítést is, vettünk fejenként 2 fánkot (büszke vagyok mennyire sikerült visszafognunk magunkat) és hazajöttünk.

Pénteken Gabi jött át, nagyot dumáltunk és vacsoráztunk egyet.

Mára Feri focinézést tervez, Karcsi lejön neki segíteni, így én magamra vállaltam a hajfestést és további számítógépes játszást, csak a munkamegosztás miatt.

Írta: Kati Címkék: barát család mozi munka Kommentek: 3 hozzászólás

Feri 2012. Jun. 16. 21:49
Puskáztam a rajzhoz, nem kell sokat beleképzelni.
Anya 2012. Jun. 18. 19:19
Jósebész,rossz sebész bent felejtette a mikulás sapkáját a beteg hasába.
Anya 2012. Jun. 18. 19:21
Úgy áll a legény a kirakat előtt mint egy huncut vásott kölyök.