Minden, ami 10 napba belefér

Nos a megfázásból elég lassan keveredtem ki, bár a legrosszabb a kedd volt, egész héten rohadtul sajnáltam magam. Azért a hétbe még belefért 2 műtéti program és két szakrendelés, valamint egy hatalmas virágátültetés. A virág átültetés terve már régóta megvolt, ugyanis az egyik pálma és az egyik citrusnövény (azért hívjuk így, mert Feri nem emlékszik melyik kiköpött magból indult a fácska, lehet mandarin, narancs, clementin, stb. Nem valószínű, hogy citrom, vagy lime. Arra emlékezne :-) kinőtte a legnagyobb ablakpárkányon megengedett nagyságú cserepet is. Mivel - akik nálunk jártak emlékeznek, akik nem szégyeljék magukat és vegyenek repülőjegyet azonnal - a ház bejárata feletti esővédő egy jó erős betonpárkány, ráadásul kitűnően megközelíthető a kisszobaablakunkból, így adódott a terv, hogy nagyobb cserépben kikerülnek a szabadba, de nem lesznek ellenőrzihetetlen messzeségbe. A cserepeket a helyi barkácsboltban szereztük be, szerencsére Krisztián ráért, így ő is eljött. Abszolút elkélt a segítség, nagyon sokat totojáztunk melyiket vegyük meg: elég nagy legyen a növendék fácskáknak, elég nehéz legyen, hogy ne vigye el a szél, elég könnyű legyen, hogy el tudjuk vinni a kocsiig kitornázni a kisszobaablakon.CserepekÍgy született ez a két cserép, szerintem feldobja a házhomlokzatot. Ki is tornáztuk őket az ablakon, majd óvatosan mindketten kiléptünk egy hatalmas zsák földdel és elültettük a feltörekvő növénynemzedéket.Cserepek ablaknál

Ja hogy van egy harmadik cserép is, egy láda. Nooos...

Akartam venni levendulát. Mert azt szoktam molyok ellen használni a szekrényekben. És amit Feri anyukája adott, az már elvesztette az illatát. Azután eszembe jutott, hogy nem is veszek levendulát, csak magot. Hiszen így van időről időre saját paradicsomunk és friss bazsalikomunk is. Feri némileg összevont szemöldökkel figyelmeztett, miszerint NINCS több helyünk az ablakpárkányon. Feri összevont szemöldökétől sokan félnek, egyesek rettegnek is, de már együtt vagyunk egy ideje, így pontosan tudom, amennyiben cserepes növénnyel kapcsolatos, úgyis engedni fog és szorítunk neki helyet valahol. Ha más nincs a nagyszobaasztalon. Vagy a konyhaablakban. De be kellett látnom, hogy valóban egyszerűen nem fér több cserép el, ráadásul nem 1 tő levendulát akartam. Így született a láda, szabadtéri levendulatermelés céljából. Már el is kezdtek nőni...Levendula

Azután péntek délután kocsiba ültünk, jó korán, nehogy lekéssük a repülőgépet. Elgurultunk Lutonig - az úton péntek délutánhoz méltatlanul kevés dugó és várakozás volt. Majd kiderült, hogy a gép 5 órát késik. Így rengeteg elhanyagolt és hiánypótló programot tudtunk meg véghezvinni. Feri le és felszálló gépeket nézett - én unatkoztam. Én női magazinokat vásároltam - Feri unatkozott. Ajándék csokoládét vettünk. Pizzáztunk. Megvettük a kólát az utazásra. Vártunk. Értesítettük a családot a késésről, megpróbáltam lebeszélni az öcsémet, hogy ilyen későn értünk jöjjön - sikertelenül. Csokoládét vettünk magunknak. Vártunk. Álltunk egy órát sorba. Majd felszálltunk a gépre és hazajöttünk. Hajnali háromnegyed 4-re értünk haza. Az öcsém komoly díjjat érdemelne a kitartásáért, de őszintén - ilyen díj nincs is!

Aztán melegünk volt, sokat dumáltunk a családdal, meglátogattuk Feri szüleit Velencén, horgásztunk a húgommal és a barátjával (fogtam egy snecit), meglátogattuk az egyik unokatesómat, fogorvosnál és bőrgyógyásznál jártunk, vettünk az öcsémnek repülőjegyet Miami-ban, meglátogattuk Feri egyik unokatesóját, kaptam egy könyvet (erről majd később). Utána egy szerda hajnali járattal visszajöttünk, leügyeltem két éjszakát, néztünk pár teniszmeccset a tévében.

Most pedig bemutatom a könyvet, amit kaptam - még egyszer nagyon köszönöm András! KönyvÉs nekiállok. Ha valaki akar velünk beszélni a közeljövőben, keresse Ferit. Pá!

Írta: Kati Címkék: család könyv munka utazás virág Kommentek: 3 hozzászólás

Anya 2012. Jul. 08. 23:18
A meleg igen csak megfeküdte az agyunkat. Itt volt a levendula csak le kellett volna szedni.Sajnálom.A cserepek nagyon jól néznek ki.Remélem nem esnek senki fejére!
jozsazsu 2012. Jul. 10. 15:05
Van annak a levendulának jegye Londonba aug. 3-ra. Csak csomagolódjon be.
Feri 2012. Jul. 10. 15:45
Na de úgy nincs benne kihívás.