Olimpiai vendégség

Aggódtam nagyon, hogyan fog 7 ember egy 3 szobás lakásban együttélni 6 napig, de azon kívül, hogy érkezésük alkalmából összevesztem a húgommal, más súrlódás nem volt.

Az egész a lánggal kezdődött, aztán az olimpiai megnyitóval folytatódott, ami mindkettőnknek nagyon tetszett, végignéztük a tévében még Krisztiánékat is lehívtuk. Utána is követtük az eseményeket, szerencsére a BBC 24 HD csatornán sugározta az olimpiát, mindent lehetett látni amit akart az ember. Majd megérkezett Zsuzsa (Feri unokatestvére) és a férje András (ő is VF rajongó, mint én). Még leügyeltem egy hétvégét, majd szabadságon voltam, így jócskán járkáltunk együtt mindenfelé. Voltunk egy helyi vadparkban, ahol Zsuzsa kedvezményt alkudott ki valamennyiünknek a nemzetközi tanárigazolványával, jó sok érdekes állatot láttunk. Ezen a képen ők láthatóak amint éppen szurikátákat néznek:

szurikáta

Itt is ők láthatóak egy hiúz társaságában. Sajnos András nem került rá teljesen a képre, amiért itt is elnézést kell kérjek, de a hülye hiúz fel alá rohangált és irtó nehéz volt elkapni, hogy mind a négyen rajta legyenek a fotón.

Hiúz

Majd András és én elautóztunk Dorset megyébe, ami innen elég messze van. A cél Európa második legnagyobb tankmúzeuma volt, ahol Andrást szépen kitettem és én elmentem kirándulni az egyik helyi mászóhelyet érintve - itt még nem jártunk és szerettem volna feltérképezni a helyet. Nagyon szép tengerparti ösvényen vezetett az út:

Dorset

Rettenetesen élveztem, ráadásul a kirándulótársak akikkel találkoztam mindig nagyon udvariasan köszöntek és félreálltak az útból. Még ez a példány is, csak egy kicsit lassú volt a felfogása kezdetben:Tehén

András is készített fotókat, ő a múzeumban, de mivel ha jól emlékszem több száz képről beszélt, inkább nem kértem meg, hogy mutassa meg... ez gyávaság elismerem.

Utána nem sokkal megjött a húgom, a barátja Zoli és az öcsém. A következőképpen alakult az elhelyezésük: a lakásban 1 nagyszoba, egy kisebb és egy nagyobb hálószoba van. A kisebbikben laktak Zsuzsáék, a nagyobbikban húgom Zolival az ágyat foglalta el, az öcsém a földön aludt matracon (természetesen a kiváló minőségű term-a-rest kirándulómatracomat adtuk át erre az időre). Feri és én a nagyszoba kinyitható kanapéján laktunk. Aminek egyetlen hátránya az volt, hogy én - korán fekvőként - rendszeresen bontottam meg a társaságot azzal, hogy most mindenki menjen a nagyszobából mert álmos vagyok. Nem volt szép tőlem, elismerem. Nos a amikor húgomék megérkeztek, elég hamar kiderült mindenki mást akar látni a következő néhány napban. Így érdekesen alakult az olimpiai jegyek kérdése. A húgoméknak volt 3 kézilabda jegye, ezt akarták elcserélni hiszen nem a francia, hanem a magyar elődöntőt akarták látni, szerencsére ez sikerült is, egy jegycserélő oldalon találtam néhány franciát. Összesen 6 vízilabda jegyünk volt a döntőre és a bronz meccsre, mivel a magyar csapat nem jutott be, így véleménykülönbség kezdett kialakulni. A húgom és Zoli a magyar meccsre akart menni, ami az 5-6 helyért ment, míg én inkább egy nem magyar meccsre, de éremátadással - ha már az olimpián járunk. De mindenkinek jól sikerült a dolog végeredményben, a húgomék el tudták cserélni a jegyüket, mi meg megnéztük a döntőt - valóban fantasztikus volt az egész az olimpiai parkot is beleértve. Az öcsém otthon maradt és az egyik haverjával találkozott (akit mellesleg otthonról ismer - focitársa volt - és most 1 emelettel felettünk lakik itt Maidstone-ban).

Szóval húgomék megérkeztek, másnap valamennyien beutaztunk Londonba, a kézilabda jegyeket elcseréltük, majd megnéztünk egy tök jó hidat (Ferinek van róla videója, remélem majd felteszi). Gyönyörű időnk volt

Hídnézés

Majd beültünk enni egy pub-ba és ezután elváltak útjaink.

Pub

A testvéreim és Zoli kézilabda meccsre ment, mi Zsuzsáékkal megközelítettük az olimpiai parkot, ahová sajnos jegy nélkül nem lehetett bemenni, majd némi vásárlás után hazajöttünk.

Feri az olimpiai park előtt

Ezután volt egy pihenőnap, majd a vízilabdameccs következett. Fantasztikus élmény volt az olimpiai park, nagyon tetszett az egész, beleértve a vízilabda mérkőzéseket is. Talán az élelemiszerárak voltak egy kicsit fájdalmasak, de ez várható volt.

Olimpia

Ferinek kellett beszállnia egy kicsit a tömegirányításba

Feri tömegirányít

Ezután még egy pihenőnap következett, majd elment a vendégsereg 2 napon belül. Mindenki azt hiszi, alig vártuk, hogy vége legyen a tumultusnak, de az igazság az, nagyon üres így a lakás :-(. Ráadásul megint nekünk kell mosogatni...

Írta: Kati Címkék: lakás olimpia vendégség Kommentek: 2 hozzászólás

jozsazsu 2012. Aug. 26. 22:48
Az olimpia meglátogatásának lehetőségéért, a vendéglátásért és mindenért sok köszönet Katinak és Ferinek. Fantasztikus élmény, és valószínűleg soha vissza nem térő lehetőség volt, ami nélkülük nem jött volna létre. De, merek nagyot álmodni. Mosogatást vállalunk Rioban is szívesen...
Anya 2012. Sep. 03. 08:27
Összeveszés, jó volt mindjárt az elején lerendezni ha benne volt a pakliba.