Valami van a levegőben

Legalábbis másra nem igazán tudom fogni miért sikerült mindkettőnknek az idei legjobb idejét futni 15 km-en, pont tegnap. Egymástól igazából függetlenül, hiszen Feri 5 perccel később indul mint én, mire utolért a fordulónál egyértelműen kiderült mindkettőnknek megy. Igaz 2 hete vettünk új cipőt, de futottunk már benne párat ennyire azért nem ment. Szóval biztos a levegő volt, de örülök neki nagyon! Ez biztató lesz akkor is, amikor egész napi műtőben állás után futom le ezt a távot nagyon rossz idő alatt - így is edzés, valami javul közben :-)!

Igyekszem röviden összefoglalni az elmúlt 20 nap történéseit, senki sem szereti a hosszú blogokat:

Ferit már régóta igyekszem rábeszélni egy új futócipőre, ugyan nem olyan régi a másik, de állandóan feltöri a lábát, minden futás előtt ragasztja le az előző sérüléseket és minden futás után hólyagokat lukasztgat. Szép az a cipő, majd jó lesz gyalogláshoz, de a futáshoz másik kell. Így elmentünk és találtunk neki egy igen puha talpú, kipróbálás után azonnali szerelembe eséses cipőt. Íme:

Feri futócipő

Lelkiismeretfurdalással tele kell tudósítanom arról, hogy képtelen voltam ellenállni a női változatnak, pedig az én futócipőm nem törte a lábam. De ez jobb...

Kati futócipő

Gyorsan kipróbáltuk a cipőket, majd nekiálltunk 1000-el takarítani, majd a kisszoba tartalmát áthordani a hálószobánkba, ugyanis anyu és barátnője (Kamilla) kedden érkezett és én előtte hétfőn éjszakáztam még. Anyuék rendben megérkezdtek, még korábban is leszállt a gép, kicsit még várniuk is kellett ránk a reptéren.

Szerdán csak a városban mászkáltunk, mivel éjszakára mentem dolgozni. Angliára nem jellemzően szép napos időnk volt. Csütörtökön Dover következett és a fehér sziklák,

Fehér sziklák

Itt éppen társaságunk két legfelnőttebb tagja próbálja meg megérinteni a tengert mielőtt vizes lesz a cipőjük. Itt Kamilla nyert, de végül anyunak is sikerült (szerintem vizes lett a cipője, csak eltitkolta)Tenger

Délután még eljutottunk Canterbury-be is. Sajnos itt anyunak már nagyon fájt a háta, illetva emiatt a lába is, így a katedrálist Kamilla egyedül nézte meg, mi beszélgettünk egy pub-ban. Mondjuk én is és anyu is volt már benn régebben, gondolom nem festették át azóta.

Pénteken Cambridge következett, itt is nagyon szép időnk volt, de elég egyértelműen rosszaboddott anyu háta, így kimondottan nehezen sétált. Kölcsönadtam neki a túrabotomat, de nem igazán segített. Azért megnéztük a legtöbb iskolát és a helyi piacot is.

Cambridge

Érdekes volt a különbség az olimpiai és anyu látogatása között. Míg az olimpiai látogatóink némi szomorúsággal beletörődtek, hogy hidegkaja és pizza a menü, anyu és Kamilla elég gyengére sikerült tiltakozásaink ellenére bevetették magukat a konyhába és főztek. Ez igen komolyan igénybe vette a hűtőszekrényünk kapacitását, azért igyekeztünk nagyon, ezt a palacsintamennyiséget például megettük egyszerre. Kicsit rosszul voltunk utána, de a hűtőszekrényért minden áldozat megéri...

Palacsinta

Szombatra sem javult anyu háta, egyértelmű volt, hogy képtelen lenne bemenni Londonba, így kettéváltunk. Anyu és én itthon maradtunk, rengeteget beszélgettünk és pihentünk, Kamilla és Feri bement Londonba és sikeresen megnézték a legfőbb látványosságokat. Este, csak, hogy ne hiányolják az otthonit, megnéztük az itteni X faktort.

Vasárnap csak mi hárman lányok elmentünk egy közeli város - Ashford - outlet üzletközpontjába és sikeres napot zártunk: anyu vett egy pár cipőt, illetve tőlem kapta a névnapjára, magának két felsőt és én is vettem egyet. Mivel kör alakú volt a bevásárlóközpont, rendszeresen elhelyezett paddal és a kör közepén a parkolóval szerencsére nem kellett sokat egyben gyalogolnia. Hétfőn leléptem dolgozni, Feri feladta a lányokat a Gatwick-en.

Azóta anyu elment dokihoz aki felírt neki egy jófajta gyulladáscsökkentőt és most már sokkal jobban van. Happy end. Mi meg nagyon csendesnek érezzük a lakást és még nem volt időnk visszapakolni a kisszobába. Talán ma mielőtt elmegyek ügyelni.