iPhone5

Feri már háromszor is ült/feküdt egy éjszakán át apple bolt előtt. Amikor az iPad2-ért, akkor egy tanfolyamon voltam, így mire délután elkezdték kiadni az iPad2-t odaértem és legalább az üzletbe bemenet is megvolt. Az iPhone 4-nél csak telefonon/neten beszélgettünk, az iPad3-nál elmentem hozzá vacsorázni, aztán hazajöttem aludni, reggel meg dolgozni. Mindig volt egy kis lelkiismeret furdalásom, hogy én alszom a jó kis ágyban, Feri meg a kempingszékben, esetleg a hálózsákban... Őszintén megmondom, annyira én nem vagyok gadget őrült, hogy sorba álljak magamtól, de Ferit elkísérném, inkább csak a közös kaland miatt.

Nos most csütörtökön változott a helyzet. Ugyanis pénteken éjszakás voltam, így nem kellett reggel mennem. Csütörtök este befejeztem a szakrendelést, hazajöttem átöltözni, eltűztem a bevásárlóközpontba, ahol Feri már harmadikként sorba állt. Letettem a kempingszéket mellé és nekiálltunk a sorbanülésnek. Sajnos egy hatalmas csapat kimondottan viszonteladásra vásárló arab ült mellettünk, a csapat kifejezés nem túlzás, szerintem a sorban kb. 100 olyan ember volt, akiket egyértelműen beszerveztek a vásárlásra, nem igazi rajongók. Rengeteget zajongtak, így nagyon nehéz volt pihenni. Úgy terveztem, mivel elég jól tudok kemping és világos környezetben aludni, nem lesz gondom ezzel, de annyira zajosak voltak, hogy alig 3 órát sikerült összeszednem. Ferinek valószínűleg még kevesebbet, ő ült köztem és a csoport között. Hajnalban teát és kávét osztottak, majd reggel 7 körül az jegyeket. Ez a kép nem sokkal előtte készült, egész jól nézünk ki ahhoz képest mennyire fáradtak voltunk már akkor.

iPhone 5

Azután 8 órakkor kijött egy hatalmas csapat kékpólós ember, körberohanták a sort (ez azért eltartott nekik egy darabig, addigra már a bevásárlóközpont csarnoka körül majdnem körben állt a sor), majd visszaszámoltak és bemehettünk iPhone 5-t venni, persze külön gratulációval, a csakis minket bekísérő eladóval.

Kékpólósok

Mivel előfizetéssel vette Feri, így viszonylag hosszabb ideig tartott a vásárlás. Utána tűzés haza, aludtunk egyet, azután mentem dolgozni. Így utólag jó buli volt, de azért nagyon fáradtak voltunk, emlékszem még szombat éjjel is 11 órát aludtam, ez azért még nálam is rekordszámba megy!

Mivel az iPhone5 Ferié, a telefonról készült képeket majd az ő blogján tekinthetitek meg. Lassan lesz ideje megírni.