Hét eleje

Megint alig bírunk levegőhöz jutni, a szokásos munkanapok mellé mindenhová bepaszírozunk néhány programot. Papír=komputer munkában úgy el vagyok maradva, hogy a todo=teendők listám lassal lelóg az A4-es papírról itt mellettem a falon.

Vasárnap reggelre kipihentem az iPhone sorbanállást és a péntek éjjeli ügyeletet. Úgyhogy bementem éjszakára ügyelni megint (a csendesebbik kórházba), másnap reggel egy endoszkópos listát is megcsináltam (ugyan hivatalosan ügyelet után hazamegyek, de a főnökömnek orvoshoz kellett mennie egy régi könyöksérülésével és ennyit igazán megtehetek, ő is megteszi értem). Jó sokáig tartott, délután 2-re értem haza. Este elmentünk egy helyi futóklubba - most először. Az átlagos futásunk mi ketten Ferivel, 15 km-en, Feri ad 5 perc előnyt, utolér, lassan elhagy, majd a végén bevár. Amikor az új cipőket vettük, egy plakáton hirdették, hogy a bolt szervez futást kétszer egy héten, elhatároztuk megnézzük milyen. Nos nagyon tetszett. Voltak legalább 100-an és bár eredetileg azért indítványoztam, hogy menjünk el, hogy Ferinek legyen kivel saját tempójában együtt futni, arra nem gondoltam, hogy én mennyire fogom élvezni, hogy több emberrel az én sebességemen tudok futni. Képek sajnos nem készültek, este fél 8-kor indultunk, már sötét volt. Összesen 5 km, de nagyon élveztük mindketten. Kapsz láthatósági mellényt - persze vissza kell adni, a boltban hagyhatod a kocsikulcsot, tagsági kártyát. Jónak tűnt a közösség is, voltak nagyon jó futók és igen lassúak is. Ha lesz rá időnk biztosan visszamegyünk még.

Kedden Gabival és a barátjával találkoztunk, mivel a srác angol, kevert angol/magyar beszélgetés keretében. Klassz volt!

Szerdán Feri végre elkezdte használni a bérletet amit a születésnapjára kapott. Elég elégedett voltam magammal, amikor eszembe jutott ez az ötlet, ugyanis 5 lovaglóórát (félórát) kapott. Így délelőtt elmentünk együtt, én nézelődtem, ő lovagolt fél órát. A lovat Olivernek hívták, szimpatikus volt. A lovászt Lizának, ő is. Egyébként baromira esett az eső, de ez itt Angliában nem jelenti azt, hogy nem viszik ki a lovakat. Kíváncsi vagyok holnap Feri lábra tud-e állni...

Írta: Kati Címkék: barát futás lovaglás Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2012. Oct. 22. 19:27
Bizony én jól elmaradtam blog olvasásból.Igy csak most értesültem a szülinapi ajándékról.Már letelt az 5 óra? Milyen volt?