Egy rohanós hét

Az elmúlt héten megállás nélkül rohantam. Erről majd mindjárt beszámolok, de előtte még néhány Kalymnos-i fotó:

A komp előtt még volt időn napozni, így lementünk a partra. A helyi kisbolt zacskóján feküdtem, abban voltak azok a cuccok amiket szárazon akartam tartani

Zacsi

És sikerült reklámtáblává válnom.

A hátam

Feri alig tudta leszedni a hátamról :-).

Majd a kompút visszafelé megint szívfájdító volt, de sikerült ugyanabban az étteremben vacsiznunk, ahol 2 héttel ezelőtt, most macskával - szerette a csirkét.

Csirkehúsos macska

Szóval az elmúlt hét igencsak gyorsan eltelt, mondjuk ki is kellett pihennem most, elég durva volt. Nézzük: ügyeltem három napot, Feri tök jót főzött (gondolom ezt majd megírja) és tévéztünk mivel már sajnálatos módon megtanultuk, ügyelet alatt semmi agyam nincs beszélgetésre. Ami miatt igazán aggódom az az, hogy akármennyire is kimerülök az ügyelet végére nem tudom kontrollálni a sebészeti betegeket. Olyan mennyiségről és annyi a kórházi rendszerből származó nehézségről van szó, hogy 15 év tapasztalatával a hátam mögött képtelen vagyok biztonságos maradni. És ami ennél sokkal aggasztóbb, kezek beletörődni a helyzetbe. Nagyon félek a fásultságtól!Hétfőtől szerda estig Londonban voltam egy tanfolyamon. Tanulságos volt, vastagbéltükrözést tanultunk. Maga a tanulás is nagyon fárasztó volt, de komolyan megterhelést jelentett Londonból hazajárni. Az első este - majdhogynem kötelező tanfolyam vacsora után, ami ráadásul indiai éttermeben volt (csak emlékeztetnék mindenkit, nem szeretem a csipős kajákat, azért találtam nem csípőset, de nem volt könnyű) negyed 12-kor értem a pályaudvarra, csak hogy rájöjjek, ugyan a Maidstone-i pályaudvar nyitva van, de az 1-es peront lezárták már (naná, hogy az egyes peronon található biciklitárolónál hagytam a bicajt.) Úgyhogy még haza is gyalogolhattam, akkor már majdnem sírtam. Kedden Feri meglepetéssel várt: bejött a városba délután, hazavitte a bicajt és este kocsival várt. Jobban esett, mint egy szülinapi ajándék, komolyan! Szerdán már korábban végeztünk, így 6 körülre hazaértem. Utána két nap munka, péntek este 5km futás a futóklubban. Tegnap bevásárlás, mára újabb futást terveztünk, de szerintem az időjárás ezt el fogja mosni, hajnal óta esik.Most pedig egy rövidtávú terv: 8 hét múlva karácsony. Tegnap 55 kg voltam. Karácsonyra 52 akarok lenni. Ez önmagában nem lenne annyira nehéz, csak adott egy pasi aki foggal-körömmel ellenzi a dolgot. Feri szerint ugyanis nem kellene fogynom. Hiába olyan nincs, hogy mindenben egyetértsünk. Majd beszámolok hogy alakul a dolog!