Hogyan rontotta el András a karácsonyi ajándékát.

Az elmúlt néhány napban rengeteg minden történt, de azt hiszem kénytelen vagyok ezt a pillanatot kiemelni címként.

Tehát: fogyókúra szünetel - tervezetten - mivel meglepetésszerűen elrepültünk Budapestre. Persze csak Heli néniéknek volt meglepetés (szülinapja lesz), de hozzá kell tennem megérte a titkolózás az arckifejezése, amikor szombaton megjelentünk Velencén a kapunál megérte az egészet!

A repülőjegy vásárlás a kövekezőképpen alakult: péntek este elrepültünk Budapestre. Én tegnap - szerda reggel - visszajöttem (Feri maradt Magyarországon), ügyeltem tegnap és fogok még majd ma este. Holnap délután visszarepülök Pestre, majd vasárnap visszajövünk Ferivel mindketten. Egyszerű :-).

Így amint meglettek a repülőjegyek elővettük a naptárat és elkezdtük feltölteni. Kinek mikor jó, hol, kivel, stb.

Éjfél után értünk haza, anyu és az öcsém jött elénk. Szombat délelőtt kijött az unokaöcsém, beszélgettünk egy jót, és közben átrendeztük a nagyszobát, jól is jött még egy pár segítő kéz. Anyut csak egészen kicsit kellett győzködni, hogy a komputerasztal helyzetén változtatni kell, őszintén nehezen tudta megmagyarázni, hogy mennyire jó egy asztalnál átlósan ülni, úgy hogy a jobb térded állandóan a fiókot veri. Így szétkaptunk egy könyvespolcot, az akváriumot, a számítógépet és a nyomtatót, majd összetettük mindezeket. Mellékhatásként bekapcsoltuk a vízmelegítőt az akváriumban, ennek a halak láthatóan örültek.

Előtte:

Komputer előtte

Utána:

Utána

Szóval jobb lesz ez így és alig egy óra alatt megvolt. Utána leszaladtunk Velencére meglepetést okozni, vittünk egy pizzát is.

Vasárnap Erikát és Csabit - ősrégi barát és mászótárs látogattuk meg, két lányukkal játszottunk egy csomót, többek között meseolvasást, békás és rajzolós iPad játékot. Próbáltam képeket csinálni, de nem sikerült olyat ahol ne mozdult volna be valamelyik lány, vagy Feri (mellesleg jellemző nem?), ez a legsikerültebb darab:Csabiék

Majd még meg is hívattunk magunkat vacsorára, ha már ott voltunk.

Hétfőn Zsuzsáék, Feri unokatestvére és férje következett, innen a cím. András és én megveszekedett Vavyan Fable rajongók vagyunk. Már több hete mondogatom Ferinek, hogy vegyünk egy vadi új VF pólót Andrásnak karácsonyra. Feltűnhetett volna, hogy mennyire húzza a választ. Feri, akivel 10 perc alatt döntünk a legtöbb sorsforgató kérdésről. Erre kaptam két tök jó pólót Andráséktól a névnapomra. Aminek nagyon örülök (majd teszek fel képet), de így már nem tudok meglepetésajándékot Andrásnak karácsonyra az biztos.

A kedden pedig meglátogattuk az unokaöcsém kis családját, két kisfiú van, tökéletes munkabeosztással, a kisebbik 2 hónapos Tamás  udvariasan átaludta az egész beszélgetést, a nagyobbik pedig szórakoztatott minket. Este családi összejövetel volt a húgomék házában - egy kicsit házavató is talán, nagyon nagyon sokat ettünk. Annyit, hogy legközelebb Angliában ettem délután, egészen addig nem voltam éhes.

Visszatérve a kórházba újabb kórházátalakítás és ügyeletrendszer változtatási hírek fogadtak. Ebből hogy keveredünk ki, arról foglalmam sincs.

Ma itthon pedig - mivel volt időm - sikeresen elvégeztem jó adag adminisztrációt, ami a todo listámon üldögélt, valamint tök véletlenül rájöttem, hogy nem vagyok a magyar orvosi nyilvántartásban. Ugyanis hiába van meg az összes pontszámom és ezt átküldték a nyilvántartó hivatalnak, ez nem elég, nekem kell kérvényeznem, hogy ezt megújítsák. 2010-ben. Azóta senkinek nem jutott eszébe szólni. Ja és a kamarai tagság is kötelező újra. 2011-től. Most őszintén, kérem szépen adjatok érveket, mi a fenének tegyek még 80 erőfeszítést, hogy nyilvántartsanak Magyarországon! Már a pontszámokat is irtó fáradtságos begyűjteni, nyilvántartatni, kell ez nekem?

Írta: Kati Címkék: család utazás Kommentek: 2 hozzászólás

Anya 2012. Nov. 28. 20:54
Hát ezen kuncogtam, hogy fért Anyu hozzá az asztalhoz. Nagyon jó lett az átrendezés, persze az összhatást nem láttam. Gondolom az is jó.
Kati 2012. Nov. 28. 21:56
Szerintem jó lett, anyunak is tetszett.