Szilveszter

Csendesen telt. Mármint amikor Krisztián és Karcsin nem énekelt.

Miután visszaérkeztünk a karácsonyozásból sok időm nem maradt. Szombat este érkeztünk, vasárnap már ügyeltem, bár a távolabbi kórházban - szokatlanul csendes volt, még arra is volt időm, hogy visszamenjek megnézni azokat a betegeket, akik miatt aggódtam. Ilyen luxust nem engedhettem meg magamnak régóta. 31-én és elsején is dolgoztam, így nem terveztünk nagy bulit. Krisztiánéknál kezdtünk, némi honfoglalózás és éneklés után Karcsi elment aludni (nem lehet hibáztatni, másnap hajnali 4-kor kelt). Így áttettük a bulit a mi lakásunkba, majd éjfél után én is leléptem.

De van még hírem. Feritől kaptam a névnapomra egy lovaglás utalványt. Ugyanahhoz a céghez ahová ő jár. És szerdán elmentem. Ok ez Anglia így hideg volt és végig esett, még egy képet sem tudunk készíteni, de ez lényegtelen. A lényeg, hogy nem féltem. Egyáltalán nem. Pedig én mindig nagyon be voltam tojva a lovakon, de Feri szerint csak nem kaptam megfelelő oktatást. A végén még igaza lesz. Pénteken megyek újra, majd meglátjuk..

Ja és nem mellesleg: a hétvégén éjszakázom - távolabbi kórház=KO. Majd 3! hét szabadság következik. Mivel a beosztást nemrég kaptuk meg és azóta inkább csak azért jöttem haza, hogy bámuljak ki a fejemből és restauráljam az agykapacitásomat (azaz baromi sokat ügyeltem), így nem volt még időnk a célt sem eltervezni. Valami távoli hely lesz, még nincs végleges döntés. Majd beszámolok :-). Most pedig következzenek a névnapi Vavyan Fable pólóim, egyben azt is bemutatom hogyan lehet pólót hordani Angliában:VF póló:

VF póló

Még egyszer nagyon köszönöm. Még nem döntöttem el melyik tetszik jobban.