Briscayne Nemzeti Park és Miami Beach

Két erősen eltérő program egy napra, mert ma már jóval északabbra vagyunk, itt is van még 1-2 dolog amit meg akarunk nézni, így az utolsó dél-floridai napunkat sűrítettük egy kicsit. A Briscayne nemzeti park annyiban speciális, hogy területének jelentős része az öbölvíz és az óceán alatt van. Így hajóra szálltunk, a túra célja egy kis pipás búvárkodás lett volna az itteni korallzátonyon. Amit a szél és az így felkavart víz által okozott nem látási viszony tökéletesen meghiúsított. Elég csalódottak lettünk, az ehelyett kapott úszkálás egy csendesebbb öbölben nem igazán pótolta az elmaradt látványt. Itt a legnagyoobb látványosság egy Heinekken sör doboza volt

Majd visszafelé megszáradtunk a hajón (jól lekentem minden megégett részemet, így most a combom égett le de nagyon), majd elindultunk Miamin keresztül Miami Beach-re.

Miami

Ami eléggé olyan volt amilyennek elképzeltem. A kocsiból kiszállva sorba álltam egy parkolójegyért, az előttem lévő két hölgy egyértelműen indulhatott volna a létező legmagasabb tűsarkúban nem orraesés olimpiai sportágában, már ha lenne ilyen az olimpián. Szerintem kéne, ez egyszerűen elképesztő és emberfeletti fizikai teljesítmény, méltánytalanul nem díjazzák. Miután leértünk a parton végighúzódó sétaösvényre figyelmesek lettünk egy macskát sétáltató uriemberre, majd rengeteg bicajozó, görkorizó, futó sportemberre, egy fotósnak pózoló irtózatosan sovány és fehér modellre. Elég sok hajléktalan is van a parton, jellemzően kutyákkal.

Maimi Beach

Láttunk néhány art deco épületet, szerintem ez is az volt, de valaki nálam műveltebb kijavít ha nem:

Miami Art Deco

Ha jól sejtem az öcsém a beach környékén lakott a haverjánál, gondolom az itt híres éjszakai életből is kivette a magáét, így mivel a család már képviselve volt, mi csak sötétedésig sétáltunk, majd a kivilágított városon keresztül visszatértünk a hotelbe.

Írta: Kati Címkék: USA utazás Kommentek: 2 hozzászólás

Anya 2013. Jan. 31. 18:23
Itt milyen volt a víz? Az emberek a nagy fűbe bújtak el? Gyűjtsétek a napot, szükség lesz rá.
Kati 2013. Feb. 01. 05:28
A víz elég hideg volt...