Folytatás Floridáról.

Feri szerencsére részletesen írt, így azt tessék elolvasni kezdésnek. A rakétakilövésről én nem készítettem képet, ellenben videót igen, ahol nagyon inteligensen még azt is kijelentem, hogy a rakéta elindult. Mellesleg tényleg... Amin nagyon csodálkoztam, hogy alig volt hangja. Én valami bődületes hanghatásra számítottam. Hiszen el is mondták, kb. 1 km-en belül meghalsz a hangerőtől...

Aztán egész este erről az élményről beszéltünk. Reggel szomorúan konstatáltam, hogy a zuhany nem működik (ez volt az egyetlen 3 csillagos hotel amiben laktunk, az összes több 2...) De a reggeli finom volt és végül is felértem a mosdót. Ahol a hidegvíz csapot nem sikerült teljesen elzárni. Asszem a vízszerelő nem végzett 100%-os munkát a szobánkban... A recepción elnézést kértek és levontak 10 dollárt az egyébként sem túl drága szobaárból.

Ezután nyugat felé indultunk, félúton megálltunk Mt Dorában, ami egy igazán pici város egy tóparton (úgy tűnik Floridában vízben sehol sincs hiány). Az egyetlen szó ami illik a városra az, hogy bájos. Kicsit unalmas, de bájos :-):

Mt Dora

Ez itt egy vasúti híd:

Vasúti híd - Mt Dora

Utána még aznap este a Dali múzeumba is eljutottunk, ami mindenképpen érdekes, ha nem is kellemes volt (néhány képét tényleg nem lehet a kellemes kategóriába sorolni). Mivel addigra már kismillió emailt váltottam a legutóbbi kórházi beosztási krízisről a kollégáimmal (valamint 1-2 sms és telefonhívás is történt, ez utóbbi hajnalban...), így muszáj volt megvennem ezt a képet az irodába, persze a címével együtt érdekes:

"The Average Bureaucrat" avagy "Az Átlagos Bürokrata". Állítólag Dali az apukájáról csinálta, de személytől függetlenül találó :-):

Bürokrata

Még az nap este átutaztunk a Crystar River, azaz a Manatee-knak otthont adó folyó melletti szállodába, arról pedig muszáj megnéznetek Feri képeit és videóit (Őszintén gratulálhatok magamnak a víz alatti kamera választáshoz, amit karácsonyra kapott tőlem!)

És a Manatee-k után már nem is tudok mit írni. Azt annyira nehéz lenne felülmúlni. Így Orlandóban még megnéztünk egy kis városrészt, majd ugyanide visszamentünk vacsorázni, másnap a repülés előtt még volt időnk egy parkban sétálni és napozni. Azért fotóztam (nem manatee-t, dehát ez van). Nagyon egészséges táplálkozású kutyát:

Kutya banánnal

A csak úgy sétálgató fehér gémeket:

Fehér gém

És csináltam egy "ezen a képen mókust rejtettünk el" képet is:

Mókus

Aztán hazarepültünk, itt most épp 1.7 fok van és havaseső esik. De még írok majd egy kicsit Floridáról :-)!

Írta: Kati Címkék: USA utazás Kommentek: 4 hozzászólás

Mam 2013. Feb. 11. 18:37
Ügyi vagy,szépek a képek és jó a szöveg is.
Anya 2013. Feb. 15. 20:35
Humorod az van.Díjazták a kollégák a bürokratát?Itt is sétálgathatnának a szép fehér gémek. Sajnos a mókussal nem találkoztam.
Anya 2013. Feb. 18. 22:14
Ezen a vasúti hídon valódi vonatok járnak?
Kati 2013. Feb. 19. 00:33
Azt hiszem igen, de nem tudom pontosan. Nem vártuk meg, hogy jön-e esetleg egy :-).