Közkívánatra további történet a kertrendezésről

Feri egyik este csak úgy mellesleg megkérdezte, hogy kérek-e palacsintát vacsorára. Mit gondoltok mi volt a válaszom?

Palacsinta

Sikerült az utolsó pillanatra kitakarítani a lakást és kipakolni a kisszobát kedd estére, Helli néni szerdán érkezett és csont nélkül mindent megtalált a budapesti és a lutoni reptéren. Volt némi aggodalmunk, mert Feri komoly dugóba került az autópályán, a repülőgép meg korábban leszállt. De pont egyszerre érkeztek a találkozópontra, így mire hazaértem ők is itthon voltak.

A látogatás tényleg jól sikerült, remélem Helli néni is így érzi. Persze nem tudtam komolyan megakadályozni, hogy majdnem minden nap főzzön és le is jártuk a lábunkat mindenfelé, de néhány komolyan esős nap még őt is pihenésre kényszerítette, így remélem nem túl kimerülve áll most neki a kerti munkáknak otthon.

Ferivel megmutattuk a brióskészítési tudományunkat:

Briós

és tényleg rengeteg felé jártunk, illetve amikor a kórházban voltam, akkor Feriék mentek el néhány helyre kettesben. Újra megnéztük a Westminster-i apátságot, most fedeztem fel, hogy I. Erzsébet sírja mellett van Mária sírja is, pedig ő katolikus volt. Milyen kiszúrás már ez szegénnyel, beteszik egy anglikán templomba. Na mindegy.

Voltunk a tavaly megnyílt londoni libegőn is, itt éppen sorba álltunk rá.

Libegő

A helyi szarvaspark hatalmas fái között is sétáltunk majdnem egy napot.

Sevenoaks

Aztán Helli néni visszautazott, sajnos nem figyeltünk oda, hogy hogyan van beállítva a telefonja így sms-t nem tudott küldeni, izgulhattunk, rajta van-e a gépen. De amint leszállt Feri bácsi értesített minket.

Majd kicsit jobb idő lett és nekiálltunk a kertnek, Gábor haverunk hathatós segítségével. Úgy határoztunk a felső szinttel kezdünk, mivel Feri már megvívta a maga harcát a hihetetlen mennyiségű vadrózsa és szederindával és nem akartuk, hogy újranőjjön. Így komoly felásásba kezdtünk, ami hatalmas mennyiségű gyökérkirángatással járt, erre számítottunk, itt a tűzhelybe bedobált gyökereket fotóztam, ez természetesen csak töredéke volt az összmennyiségnek:

Gyökerek

Amivel nem számoltunk, azok a betonelemek voltak, talán eredetileg házalapként funkcionáltak.

Betontömbök

Gábor és Feri megpróbálták kiszedni az egyiket, majd lehívtunk Krisztiánt, így végre sikerült megmozdítani:

Tömbök

Eltartott egy darabig mire a betondarabok mozgathatók lettek, szerencsére rossz anyagból készültek és könnyen törtek

betontörés

Így most szépen sarokba rakva erősítik a kertfalat és végre folytathattuk az ásást:

Ásás

Majd másnap sikerült pár dolgot el is ületetni. Logikát nem kell benne keresni, de itt retek, újhagyma, kapor és bazsalikom mag található a föld mélyében

Ágyások

Itt pedig az újdonsült szőlősgazda látható

Szőlő

Mondjuk sok reményem az angol időjárás és a muskotályszőlő kompatibilitásáról nincsen, de hirtelen felindulásból történő vásárlás révén mégiscsak van 6 szőlőtőkénk.

Valamint örömmel jelenthetem, hogy a szomszédban lakó három macska a változtatásokat leellenőrizte és jóváhagyta.

Macskák

Írta: Kati Címkék: család kert látogatás london utazás Kommentek: 2 hozzászólás

jozsazsu 2013. Jun. 24. 15:19
Na, végre. Kezdek képbe jönni. De arra nem emlékeztem, hogy a Gellérthegyet kell elhordanotok. Ez valami (nagy) kutya meló.Mindjárt kimegyünk segíteni...
Anya 2013. Jun. 26. 23:59
Igen jól éreztem magamat, és köszönöm a gondos " vendéglátást". A kertben igen komoly munkát végeztetek, rá sem lehet ismerni.