Új év! Új futások! Új főzés!

Remélem ezzel a címmel sikerült érdeklődést kelteni, egyébként tök uncsi témákról lesz szó.

Szerencsére a karácsony alatt kipihentük magunkat, ennek ára volt, jóval kevesebb rokont/ismerőst látogattunk meg, mint szerettük volna, de kénytelen voltam az átlagosnál több pihenőidőt beletenni a hétbe, mire felszálltunk a hazafelé tartó repülőgépre már alig álltam a lábamon. Hiszen már csütörtök este be kellett pakolnom az utazáshoz, hiszen péntek este amint hazaértem mentünk a futóklubba, szombat reggel még elszaladtunk a park run-ra, így mire hazaértünk a fürdés után a bőrönd becsukásán kívül időnk már nem volt semmire, rohantunk elérni a gépet. Úgyhogy otthon igazán igyekeztem aludni/pihenni/enni és nem szerveztünk több, mint 2 találkozót egy napra.

Visszaérve munkába álltam, semmi komoly. Január 1-én - Feri megírta - egy tök jó park run-ra jutottunk el (még szerencse,hogy elmentünk, a szombati már elmaradt a folyó ismételt térfoglalása miatt). Utána hazasiettünk, átöltöztünk másik futóruhába (szerencse, hogy már több váltóruhánk van) és elmentünk a tájékozódási futásra amit az egyik helyi parkban szerveztek. Lehetett csapatban nevezni (Feri és én egy elég cool csapat). Kaptunk vízhatlan papírra nyomott térképet - ez igen hasznos volt, végig szakadt az eső - és futás neki a sárnak!

Térkép

Egy óra alatt kellett körberohanni a térképen jelölt pontokat és minél többet megtalálni. Nekünk 16-ot sikerült a 20-ból, bár az egyik máshol volt mint a térkép jelzése és egy másikat elloptak. Így tulajdonképpen 16 a 18-ból nem is rossz arány :-)! Élveztük nagyon! Amíg Feri lecsekkolta az éppen megtalált pontot (kis elektromos kütyüvel kellett a pontnál rögzített másikat megcsippantani) én már kerestem a térképen a következőt és irány. Végig szakadt az eső és komoly szél is volt, de szerencsére már kitapasztaltuk, ha kellően gyorsan tud az ember futni, nem fázik akármilyen ázott verébbé vált is. Összesen egy óra volt, mulatságos sárbirkózással a domboldalakon, csoportos keresgéléssel (5-en köröztünk vagy 10 percig a 49-es pontot keresve, később kiderült ellopták...), érdekes kommunikációval (itt jobbra vágjunk át/ez nem is a parkoló a térképen/mit jelent az a fekete izé a jobb sarokban/gyorsan ezt az egyet még elérjük és finish) mindezt futva. Biztosan megyünk még!

Az ajándékokat nem említettem, annyi csodát kaptam, hogy több blogra elegendő lenne beszámolni rólunk. Már 2 könyvvel végeztem, több ruhadarabot használatba fogtam, egy csomó ajándékot pedig szimplán megettem, de amit most említenék az egy Feri által ajándékozott (én kértem, egyébként büntetés jár a konyhai dolgok ajándékozásáért) olajsütő. Még mielőtt bárki felhördül és/vagy infarktust kap, nem nem felejtettem el az olajban sült dolgok kalóriatartalmát és az olajszagot sem kedveltem meg a lakásban. Ez egy speckó olajsütő forrólevegő befújással, így összesen 1 kanál olajat kell a kajához adni. Mivel fő specialitása a krumpli (tud mást is, de a legalapabb művelettel kell kezdeni), így ezzel indítottunk:

Tefal sütő

Majd magára hagytuk 40 percig. Én így szeretek főzni. Beledobálni valamit egy kütyübe és otthagyni.

Itt az eredmény:

Krumpli

És 10 perc múlva itt a végeredmény:

Üres tányér

Szóval a cucc az első vizsgán átment. Majd beszámolok a többiről!

A hétvégére totál kiöntött a folyó (annyira azért nem mint karácsonykor, de így is elég tisztességes munkát végzett), így a parkrun elmaradt, a szokásos útvonalunk szintén víz alatt. Így nem lévén más dolgunk elmentünk megnézni, hogyan versenyez Gábor kollégám az egyik tengerparti rendezvényen, iszonyat sárban. Akkora sár volt, hogy mi nem indultunk, el lehet képzelni :-)!

Írta: Kati Címkék: család főzés futás karácsony Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2014. Jan. 09. 18:45
Szemre nagyon ígéretes. Gyorsan olvasom a következő jelentést.