Elfogyott a sajt!

Amit a nagynéném hozott. Ugyanis a május elsejei hétvégén anyu és a kisebbik nagynéném meglátogatott. A nagyobbik nagynéném megígérte, hogy eljön, aztán letagadta. A repülőgép miatt. Na de a kisebbik nagynénémet - Ani - nem tántoríthatta el némi repülőút, pedig megfázott és bedugult a füle, meg aztán már fájt is. És ezt mind vállalta, hogy kijöjjön hozzánk. Igen Ica ez most a szemrehányás...

Így felkészültünk, teli hűtő várta őket. Amire nem készültünk, az az a hihetetlen mennyiségű sajt amivel Ani jött. Több kiló, vicc nélkül. Trapista, füstölt trapista, parenyica, másik fajta füstölt stb...

Eleve alig tudtuk elhelyezni - a máris tele lévő - hűtőben. Amíg anyuék itt voltak, elsősorban a mákos sütiket ettük, volt kalács és bukta. Ezeket a nagybátyám szerezte be és küldte el, valami eszméletlenül finomak voltak. A több kiló csokoládénak külön polcot kellett nyitnom a konyhában, van egy rágcsa és édesség polc és van egy Anitól kapott édesség polc.

A vendégség alatt ragyogóan éreztük magunkat, voltunk Maidstone-ban, megmutattuk a régi házat és lakást ahol éltünk, aztán London... bár azt hiszem megint túlzásba vittük a látogatók mozgatását, elég fáradtnak tűntek a londoni körút végére. Legközelebb busszal megyünk ígérem!

Amíg anyuék lenn fagyoskodtak a Tower Bridge tövében, mi felmentünk Ferivel az új üvegaljú folyosóra. Azt hittem semmi gondom nem lesz vele. de tényleg félelmetes volt!

Üvegfolyosó

Sajnos csak 3 napot maradtak, hiszen hétfő már munkanap volt.

És miután szomorúan konstatáltuk, hogy már megint irtó üres a ház, a macska enyhe depressziót kapott Ani elutazása kapcsán - némi kényeztetés kiesést kellett tapasztalnia - nekiállhattunk a sajt elfogyasztásának. 3 hét alatt sikerült...

Egyéb híreink:

megérkezett az új matrac! Ez elég fontos. A régi matracunk igen olcsó fajta volt 10 éve és azóta valahogy nem javult a minősége. Több éve rendszeresen változtatok testhelyzetet azért, mert valamelyik rugó nyom. Gábor haverunk javaslatára és példájára, Budapesten vettünk matracot (az árkülönbség akkora, hogy megéri úgy is, hogy ki kell hozatni). Végre az is megérkezett a pesti boltba, majd pedig egy futárszolgálattal hozzánk. Kicsomagoltuk, beüzemeltük, a régi matractól elbúcsúztunk és Feri elvitte a helyi hulladékgyűjtőbe. Meglehetősen elégedett vásárlók vagyunk

matrac

Elültettük az évek óta nálunk (vízben) lakó szerencsebambuszt, így földben ha minden igaz sárkányfa lesz belőle, de majd beszámolok az átalakulásról

Szerencsebambusz

És még egy hatalmas élménnyel járt anyuék útja! Ugyanis mire vártuk őket be kellett fejeznünk a vendégszobák elrendezését. Így 4! hónappal a beköltözésünk után VÉGRE megtaláltam a skype telefonom töltőjét és működéséhez szükséges egyéb kütyüket. Túlzás nélkül több óra hasztalan keresés volt már utánuk, többször átnéztük az összes kütyüdobozomat, Feri dobozait is, hátha ott bújt meg. Majd anyu szobájának rendezése során egy régi aftershave doboz tartalmának véletlen átvizsgálása során - MEGTALÁLTUK!

Skype telefon

Most már csak az idokinak kell anyu gépét megjavítania és újra tudunk skype-olni :-(!