Hírek

Az elmúlt egy hónap összefoglalva. Sok minden történt, de írni időm már nem maradt :-). Mivel készültünk haza február második felében, így az első felében igen sokat dolgoztam, a hétvégét is sikerült elcserélni, így szokás szerint még ajándékot venni is csak késő este tudtam. (Maidstone-ban alig van valami nyitva esténként. Kisváros.)

Egyik este - közben telefonos ügyeltem - sikerült eljutnunk masszázsra, a lány aki csinálja egyébként gyógytornász, a lábunkat szokta kezelni. Kókuszolajat használ, annak nincs szaga/illata, így bárkinél alkalmazható. Másnap délelőtt kezdett viszketni a lábam. Nem, nem vagyok allergiás a kókuszolajra, csak úgy tűnik van egy luxuskedvelő pók/egyéb bogár a hálószobánkban. Ami agyoncsipdesett. Nagyon viszketett.

Lábam

Feri sem úszta meg:

Feri lába

A bogarat még nem találtuk meg, de a macskát már emlékeztettem kártevő irtó kötelességeire.

Sikerült a parkrun pólómnak még időben megérkeznie, így a szombat délutáni repülőindulás előtt a reggeli parkrun-on már abban futottam :-). Csinos ugye?

50-es póló

Persze rosszul számoltuk ki az indulást, ráadásul sikerült egy részleges autópálya lezárás miatt útvonalat módosítanunk (rosszul, nem érte meg). Rövidre zárva, majdnem lekéstük a gépet. Erről a családnak csak akkor szóltunk, amikor már elértük. Ebben a szerencse mellett a rutin is segített, igen jól mozgunk már a reptéren.

Magyarországon nagyrészt Marciztunk, de belefért - iszonyat szervezéssel az érintett családok részéről - a másik két unokaöcs és az unokahúg megtekintése is. Képek nincsenek. Mondjuk amikor Marcit meglátogatta a két unokatestvére, akkor nem is volt lehetőség képek készítésére, az ember csak kapkodta a fejét.

Sikerült elmennünk Zalaszentgrótra, ahonnan a Mittermájer család származik. Feri már rég meg akarta mutatni, de nincs a szomszédban, elég hosszú szervezés volt odamenni, éppen csak, hogy belefért egy napba. Szerencsénk volt, bár hideg és szeles, de mégis napos idő volt, ez az ígért eső helyett, főként az odafelé elkezdődő havazás helyett jó csere volt.

Zalaszentgrót

Hazafelé még éppen sikerült sötétedés előtt elérnünk Zamárdit, ahol az én családom töltötte a nyarak nagy részét. Fiúk/lányok, emlékszik még valaki?

Zamárdi

Másnap leutaztunk Miskolcra, Szuhakálló és Vizsoly érintésével, innen az én családom anyai ága származik. Annyi, de annyi kaját hoztunk vissza Miskolcról Icától, hogy én most egy hónapig fogyózok, az biztos!

Az otthon töltött idő hamar eltelt, most nem sikerült a teljes szabimat otthon tölteni, a repülőjegy árakra való tekintettel úgy jöttünk vissza, hogy maradt 4 napunk. Így nekiállhattunk az igencsak hosszú listának, ami az elmaradt, tervezett munkákat tartalmazta.

Nem vicc, valóban felírt lista. Csak egy része:

- kigyomláltam a kertet, ezalatt Feri rózsát metszett. A fűnyírásra is volt idő, nem esett aznap.

- vettünk virágföldet és palántáztunk

palánták

Továbbra is csak játék, van eper, paradicsom, paprika (tavaly egyetlen egy sem hajtott ki, ez a zacskó mag most kapja az utolsó esélyt), petrezselyem, bazsalikom, saláta, kapor, meg még valami amit már elfelejtettem. Rá van írva.

- kocsimatricázás (Karácsonyi ajándék, de nem volt olyan száraz időszak, amikor feltehettük volna. Na de most!). Szerintem, ha Gabi (Maidstone-i barát) meglátja irigykedni fog :-). Mármint, ha képes lenne erre az érzelemre, de Gabinak az irigység nem nagyon megy.

Simons cat

Igen büszke vagyok rá.

- rajta volt a listán a Maci is. Az utazás előtti péntek este futottunk a klubbal, amikor megláttam egy igen forgalmas út kellős közepén egy kis sötétbarna mackót. Láthatóan átélt pár autóáthajtást/esőt/sarat már. Tegnap kioperáltam belőle a már nem működő hangszórót és elemet. Majd beáztattam. Anyu megajándékozott kb. 1 éve egy áztatóporral, ami színes ruha esetén maximum 1 óra áztatást javasol, így a mackó egy fél órát töltött hason, majd fél órát háton a vízben. Talán a víz széli csík és a bal mancs jelzi honnan is indult a folyamat.

Áztatás

Ezután mosószappanos súrolás következett, majd egy éjszakát a fűtőtesten töltött. Másnap nem ismertem rá:

Maci másnap

Itt pedig a családba fogadás szertartása zajlik. Nagyon bensőséges képek, nem mindenkinek jut ez a megtiszteltetés:

Maci a macskával

A macska egyébként egyre jobban adaptálódik az angliai életmódhoz, a lakásba besütő egyetlen napfényfolt kihasználásában már profi.

Macska napozik

A lista további eleme a konyhapolc, de ezt majd Feri meséli el. És szóljon már neki valaki, hogy írja meg végre a tévét!

Írta: Kati Címkék: család macska utazás Kommentek: 2 hozzászólás

Anya 2016. Apr. 16. 22:09
No én most rendesen lemaradtam,legalább volt min derülnöm egy fáradt vacogós estén. A maci ujjá született, gyönyörű lett.
Lana 2016. Apr. 26. 18:38
Katám! Mennyi és milyen sok boldog évet töltöttünk ebben a házban.Egy kicsit el is érzékenyültem.Jó látni a házat,amiben még mindenki fiatal és boldog volt.Puszi Ancsa