Churros

A Churros egy olajban sütött édesség, Ferivel Spanyolországban ismertük meg. Legalábbis így emlékszünk, de már egyikünknek sem rémlik hol ettünk először. A külseje ropogós, a belseje puha, csokiöntettel, vagy cukorral leszórva lehet utcai árusoknál kapni, csak ajánlani tudom! Mindjárt visszatérek rá.

Az elmúlt időszak negatív történései után (kiborulás, búcsúztatás, anyák napja) azért sikerült összeszedni egy jó csomag pozitívat.

Sikerült leadnom napok alatt másfél kilót. Ok, az 5 óra sírás+3 óra alvás kombót mint fogyókúrát nem tudom jó szívvel ajánlani, de az én koromban bármilyen testsúlykontrollnak örül az ember.

Az egyik irtó vékony barátnőm áthozott egy farmersortot, hogy kicsi rá, nem kérem-e. És jó volt rám! Egyébként szerintem rá is, csak fel akart vidítani, jelentem sikerült :-). És van egy tök jó farmersortom.

Meghallgattam Rúzsa Magdi: Légzés című számát és teljesen beleszerettem. Napi 1x minimum meghallgatom. Na jó háromszor. Négynél nem többször.

Visszatérve a spanyol kajára:

Péntek délelőtt elmentünk vásárolni a városba Ferivel, mivel délután dolgoztam és a hétvégén ügyelek. Megbeszéltük, hogy eléggé sietnünk kell, vissza kellene érnünk időben, ebédelnem, meg esetleg egy kicsit pihennem kéne (ez utóbbi opcionális, egy szakrendelés nem a világ legnehezebb feladatköre) mielött bemegyek. Felelősségteljes felnőttek módjára bekapcsoltuk a Pokemon Go játékhoz tartozó karkötőinket, hogy ne veszítsünk időt a pokemonfogdosással. Komoly tervet készítettünk: non food, zöldség, hidegkaja, mirelit a város 4 különböző pontjáról. Volt rá két óránk. Az első hármat 1 óra 15 perc alatt letudtuk, a mirelit irányába indultunk miközben megbeszéltük, hogy különösen sietnünk kell, hiszen napsütötte tavaszi délelőtt volt, a frissen vett sonka meg a kocsi csomagtartójában üldögél.

Ez a felelősségteljes, előre tervezett magatartás egészen addig tartott amíg fel nem fedeztük a város közepén a piacot. Amikor olyan természetes ritmusban fordultunk mindketten abba az irányba, mintha egész addig a piacra tartottunk volna. Elég csábító volt, kezdődött a fánkárussal, aztán jött egy kínai, egy hamburgeres és egy lekvárbolt. És a legutolsó árus: a Churros nutellával! Szerintem a pokolban vagy egy elkülönített rész az ilyen árusoknak. Nutellával! Így természetesen vettünk egy adagot (méregdrágán) és szép lassan elkezdünk sétálni a tavaszi napsütésben a frissen kisült tésztát eszegetve. Semmi értelme nem volt sietni, nem volt hova. Csak a Churros volt, meg a napsütés, meg Feri meg én. És tényleg finom volt, olyan igazi. Utána persze el kellett mennem a mosdóba kimosakodni a fahéjas/cukros/nutellás ragacsból. Szóval ilyen az élet. Csak úgy egyik pillanatról a másikra átalakul egy spanyol tengerparti sétává.

churros

Aztán valóban vettünk mirelitet (spenót, szilvásgombóc), a sonka nem szólt semmit a kocsiban, hazasiettünk. Nem ebédeltem (úgyis csak salátát akartam, azt meg minek), rohamgyorsan átöltöztem, a szokásos módon negyed órával az első beteg előtt benn voltam. És mintha ott is sütött volna a nap, pedig nincs is ablaka a vizsgálónak.

Írta: Kati Címkék: étel Kommentek: 1 hozzászólás

Livi@ 2018. May. 13. 20:36
Az irtó vékony barátnőd itt említené meg,h semmivel sem vékonyabb, mint Te! Sőt!!!!! Tök jó alakod van és valószínűleg soha nem lesz olyan szép sexi lábam, mint a tiéd! ;) Viszont örülök,h sikerült feldobnom a napod! Annak meg mégjobban, hogy általam sikerült meghallgatnod Rúzsa Magdi számát (nekem is a napi listámon van) :D